Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
13 apr, 2013 15:19 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av MissLollo: Well jag har tumblrat henne hela förmiddagen ♥ alltså. Dianna är min största Girl Crush här i livet. åh. behöver henne i Glee
13 apr, 2013 15:19 |
|
MissLollo
Elev |
13 apr, 2013 15:24 |
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Aivilio: fast då måste brittany och sam göra slut vilket inte verkar så sannolikt just nu.. Spoiler: Tryck här för att visa! och btw så undrar jag lite hur de ska göra med cory på rehab och heather och hennes barn.. Jag tycker de ska göra det bästa av situationen och göra ett Brittanabarn men jaja. å ja juste. hehhe
13 apr, 2013 15:28 |
|
Jossan
Elev |
Alltså gaaaaaah, det senaste avsnittet!
Spoiler: Tryck här för att visa!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 13 apr, 2013 17:15 |
|
soratanaka
Elev |
Detta avsnitt gav mig en ångestattack. Plus så var det ableist. Blä.
Generellt sett så var det ett av de bättre avsnitten, I'd think. Utöver att det var ableist. Spoiler: Tryck här för att visa! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 13 apr, 2013 17:43 |
|
dinomaid
Elev |
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Spoiler: Tryck här för att visa! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ "Ambition doesn’t grow on trees, girlfriend. You gotta grow dem leaves yo’self." 14 apr, 2013 00:22 |
|
soratanaka
Elev |
Ahahaha, min reaktion till de nya Klaine spoilers:
Spoiler: Tryck här för att visa! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 apr, 2013 01:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av soratanaka: Ahahaha, min reaktion till de nya Klaine spoilers: Spoiler: Tryck här för att visa! Måste säga att jag håller med... 14 apr, 2013 08:03 |
|
klaine
Elev |
15 apr, 2013 22:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen