Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag bestämmer datum det efter den 22 september När fan e nästa gång???? 14 sep, 2013 21:04 |
|
Tippy
Elev |
Я лучший в России говорят
14 sep, 2013 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Oki. Jag får hålla mig uppdaterad då Skrivet av Borttagen: jag bestämmer datum det efter den 22 september När fan e nästa gång???? 14 sep, 2013 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ja!Skrivet av Borttagen: Oki. Jag får hålla mig uppdaterad då Skrivet av Borttagen: jag bestämmer datum det efter den 22 september När fan e nästa gång???? 14 sep, 2013 21:13 |
|
lumos1
Elev |
14 sep, 2013 21:17 |
|
Borttagen
|
ja! jag SKA se till att jag kan komma!
14 sep, 2013 21:19 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Tippy: Aw är hemma nu s¨kan inte skriva på ryska, men coolt. Я лучший в России говорят Harry Potter tjejen - ASSÅ JAG VILLE JU TRÄFFA DIG!! OCH DIN MAMMA!!!!! JAG BÖRJADE FÖR I HELVETE GRÅTA NÄR DU INTE KOM! 14 sep, 2013 21:30 |
|
Borttagen
|
Men blöh Harry Potter tjejen omr frågade en tjej om hon var du hon bah nä det var pinsamt
Jag sa som sagt att vi borde göra nått som att gå på muséum eller något nästa träff :3 Om någon har ett bra förslag är det bra om ni skriver det ^^ 14 sep, 2013 21:40
Detta inlägg ändrades senast 2013-09-14 kl. 21:47
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men vilket muséum isåfall??Men blöh Harry Potter tjejen omr frågade en tjej om hon var du hon bah nä det var pinsamt Jag sa som sagt att vi borde göra nått som att gå på museeum eller något nästa träff :3 Om någon har ett bra förslag är det bra om ni skriver det ^^ 14 sep, 2013 21:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Något mysigt idk inget som har med typ historia att göra sånt som man går till med klassen :ESkrivet av Borttagen: Men vilket muséum isåfall?? Men blöh Harry Potter tjejen omr frågade en tjej om hon var du hon bah nä det var pinsamt Jag sa som sagt att vi borde göra nått som att gå på museeum eller något nästa träff :3 Om någon har ett bra förslag är det bra om ni skriver det ^^ 14 sep, 2013 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen