UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nowisa
Elev |
Skrivet av Embroyo: Skrivet av nowisa: Skrivet av Embroyo: Skrivet av nowisa: Jag ogillar Liam Payne, asså han får verkligen inte samma uppmärksamhet av dem andra medlemmarna och det är jättedåligt ju. Sedan Omar Rudberg, the biggest transfob ever. Först twittrar han ut ''Feminism - A person who belives in all sexes'' eller något liknande. Sedan så skriver han till några (bla en person jag pratat med ett tag) ''Jag går innan du får en mensattack, hejdå.'' Dem personerna sa att det finns mer kön än dem två binära och det är sant. Han exkluderar transpersoner. DUBBELMORAL. Dessutom så har jag alltid ogillat The Foo Conspiracy, eller aa.. Hatat. Så wanna-be typ alla pojkband. Men dem är jättedåliga. ah blir så arg Det här står i min gamla grannes instabio ''1% människa 99% foooer ♥ ♥ ♥ ♥'' och jag känner ba tur att du är lite mänsklig i alla fall sen min kompis har hört Felix sjunga irl utan mikrofon och de lät FÖRJÄVLIGT HAHAHHAAH 1% mänsklig, ja usch alla gillar honom för att han är "snygg" ja man ba guurl u need 2 learn what good meat is Hahahahhah
9 jan, 2016 21:17 |
|
Borttagen
|
Choklad är inte gott nutella är inte gott.
Jag vet. Typ hela mugglis mördar mig. 12 jan, 2016 14:44 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Choklad är inte gott nutella är inte gott. Jag vet. Typ hela mugglis mördar mig. gillar nutella men så överdrivet gott är det inte 13 jan, 2016 15:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Embroyo: Skrivet av Borttagen: Choklad är inte gott nutella är inte gott. Jag vet. Typ hela mugglis mördar mig. gillar nutella men så överdrivet gott är det inte Nej. Min bror tar det på bokstavligt allt. 13 jan, 2016 15:49 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Embroyo: Skrivet av Borttagen: Choklad är inte gott nutella är inte gott. Jag vet. Typ hela mugglis mördar mig. gillar nutella men så överdrivet gott är det inte Nej. Min bror tar det på bokstavligt allt. haha okej 13 jan, 2016 15:50 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag har en vän som är helt galen i hundar. Nej, hunden du hittade på tumblr är inte söt. Skicka inte fler, jag hatar hundar.
"Men de är som en bästa väään" Nej, de är väl ungefär lika trevliga som att ta hand om en idiot dygnet runt i flera år. Som dessutom luktar förjävligt och slickar på dig hela tiden.
13 jan, 2016 18:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Jag har en vän som är helt galen i hundar. Nej, hunden du hittade på tumblr är inte söt. Skicka inte fler, jag hatar hundar. "Men de är som en bästa väään" Nej, de är väl ungefär lika trevliga som att ta hand om en idiot dygnet runt i flera år. Som dessutom luktar förjävligt och slickar på dig hela tiden. JAAAA. Hatar när de alltid ska slicka en i ansiktet (sedan när de stinker i munnen samtidigt!! Uuuw). Jag klarar verkligen inte av hundar 13 jan, 2016 18:16 |
|
Corazon
Elev |
15 jan, 2016 15:16 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Corazon: Hotline Bling är nog den sämsta låten någonsin. Yes. This. So mutch yes. Jag menar.... Kom igen?
15 jan, 2016 17:05 |
|
Amaanda
Elev |
Fångarna på fortet.
Vad är det som är så kul egentligen? Jag menar, det var kul en gång i tiden, men nu? Not so much. Man har ju sett varenda cell genomföras hundratals gånger vid det här laget. Har de inget bättre att sända en fredag? Finns det inte något nytt kreativt tv-program att komma med?
15 jan, 2016 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen