One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Maharajah: Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag sitter och nördar 1D-tweets på twitter Jag meeed Heter du? Min fan twitter heter acciohazza LOL/LLN (vad föredrar ni?) Jag har bara en twitter, trolle09 xdd den är typ personlig och fan twitter c: & följer dig nu. c: jag följer dig nu Alva Kärlek till alla! 17 maj, 2012 12:44 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Maharajah: Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag sitter och nördar 1D-tweets på twitter Jag meeed Heter du? Min fan twitter heter acciohazza LOL/LLN (vad föredrar ni?) Jag har bara en twitter, trolle09 xdd den är typ personlig och fan twitter c: & följer dig nu. c: jag följer dig nu Alva följer dig med C: speech! 17 maj, 2012 13:22 |
|
Bombarda
Elev |
17 maj, 2012 14:03 |
|
scarhead
Lärare |
Okej.
Seriously, what? Niall är en viktig, viktig del av One Direction och inget, inget, inget skulle vara densamma utan honom. Jag skulle gråta ögonen ur mig han, eller någon ur One Direction, slutade i bandet och gick solo. För det skulle aldrig vara samma sak. Det finns ingen One Direction utan Niall - utan Niall blirn det bara Harry, Louis, Zayn och Liam. Kanske mest för jag alltid haft en speciell plats för Niall i mitt hjärta, men jag skulle aldrig göra sådär mot honom. Hade jag ens sett någon göra sådär, skulle jag gått rakt fram till honom, berättar hur fantastisk han är, krama han och ta ett kort. Fast det skulle jag gjort ändå, hehe. 17 maj, 2012 14:09
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-17 kl. 14:10
|
|
Borttagen
|
17 maj, 2012 14:09 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av scarhead: Okej. Seriously, what? Niall är en viktig, viktig del av One Direction och inget, inget, inget skulle vara densamma utan honom. Jag skulle gråta ögonen ur mig han, eller någon ur One Direction, slutade i bandet och gick solo. För det skulle aldrig vara samma sak. Det finns ingen One Direction utan Niall - utan Niall blirn det bara Harry, Louis, Zayn och Liam. Kanske mest för jag alltid haft en speciell plats för Niall i mitt hjärta, men jag skulle aldrig göra sådär mot honom. Hade jag ens sett någon göra sådär, skulle jag gått rakt fram till honom, berättar hur fantastisk han är, krama han och ta ett kort. Fast det skulle jag gjort ändå, hehe. jag fattar inte ens hur man kan få för sig att göra något sådant. Själv skulle jag aldrig fått för mig att göra det, de skulle skära djupa sår i mitt hjärta. Om Niall slutade i bandet vet jag inte vad jag skulle göra, han har en stor plats i One Direction ♥ Kärlek till alla! 17 maj, 2012 14:13 |
|
scarhead
Lärare |
''When I ask him to go away, because I want the pic without him, he looks at me so sadly..''
JUST FUCK YOU Jag säger inte så ofta till folk, MEN DET DÄR ÄR HELT FÖRJÄVLIGT. Man gör inte sådär mot fina Nialler. 17 maj, 2012 14:16 |
|
Borttagen
|
I'M GONNA KILL THAT BITCH Men seriöst, hur fan kan man göra så? 17 maj, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
17 maj, 2012 14:36 |
|
Bombarda
Elev |
assså fyfan!!!! jag blir gråtfärdig... Älskade Niall du är underbar, glöm aldrig det Och det var bra gjort av dig Liam Kärlek till alla! 17 maj, 2012 14:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen