Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Erk10
Elev |
21 sep, 2011 11:55 |
|
harry potter the wizard
Elev |
Luna,hermione,ginny eller cho!
21 sep, 2011 20:32 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
We never go out of style <3 24 sep, 2011 13:59 |
|
Borttagen
|
Om jag var kille Ginny, Luna eller Hermione.
Tjej Harry, Draco eller Ron 25 sep, 2011 20:53 |
|
Borttagen
|
hmm... let me think about it.
Harry, ofc. 25 sep, 2011 21:51 |
|
C4
Elev |
Lord Voldemort Tom Riddle. Så himla vacker, smart, mystisk. Ryser! ♥
Voldemort är ju bara äcklig... Ideas come with an explosive immediacy. Om det skulle vara så att du har tid över, kolla gärna in min nyss påbörjade fanfic. Att dela på bördan - http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8640&page=1#forum.php?topic=8640 25 sep, 2011 21:52 |
|
Tonkss
Elev |
25 sep, 2011 22:10 |
|
Borttagen
|
kille luna, hermione eller ginny
tjej luna, hermione eller ginny 25 sep, 2011 22:16 |
|
Borttagen
|
Fred Weasley, min fina Fred Weasley...♥
25 sep, 2011 22:16 |
|
scraat
Elev |
Hermione ofc
25 sep, 2011 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen