Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
fick något impulsryck och klippte snedlugg efter att ha haft raklugg i två och ett halvt år. LOVAR, KOMMER ÅNGRA MIG SNART
15 aug, 2011 12:44 |
|
Borttagen
|
Ok, jag har tråkigt och väntar på att något ska hända.
15 aug, 2011 12:57 |
|
Salem
Lärare |
15 aug, 2011 13:00 |
|
Borttagen
|
och jag, med mitt enorma glas oboy
15 aug, 2011 13:18 |
|
whirlwinds
Elev |
ARGHHHHH gick ner till stan klockan 13:09 för att köpa en ny töjning, och så har affären lunchstängt mellan 13:00 - 14:00. vill inte gärna vandra runt ensam på stan i femtio minuter och vänta heller... FFFFUUUU, nu måste jag ner till stan en gång till sen :@@
15 aug, 2011 13:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: ARGHHHHH gick ner till stan klockan 13:09 för att köpa en ny töjning, och så har affären lunchstängt mellan 13:00 - 14:00. vill inte gärna vandra runt ensam på stan i femtio minuter och vänta heller... FFFFUUUU, nu måste jag ner till stan en gång till sen :@@ Så jävla surt, I feel for you! 15 aug, 2011 13:29 |
|
Maharajah
Elev |
Nu beträder jag eran trevliga Chattråd
15 aug, 2011 13:31 |
|
Borttagen
|
15 aug, 2011 13:35 |
|
Maharajah
Elev |
Vad hittar ni på idag då?
15 aug, 2011 13:38 |
|
Borttagen
|
absolut ingenting tror jag, haha. Jag har så mycket till liv, typ mugglarportalen! How 'bout you?
15 aug, 2011 13:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen