Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Melodifestivalen 2016

Forum > Off Topic > Melodifestivalen 2016

1 2 3 ... 45 46 47
Användare Inlägg
Shapiro
Elev

Avatar


Fuuuuck jag är fan... Deprimerad att After Dark, med en sådan... peppande och underbar låt, åker ut direkt... Vafan folk... Det är ju för fan... Det bästa jag hört sen... Ja One by One av Rickard Söderberg från förra året... SOM OCKSÅ ÅKTE UT DIREKT! VAD ÄR DETTA?! OCH LINDA BENGTZING?! VISST LÅTEN VAR LITE KONSTIG MEN VAFAN! VARKEN HON ELLER -AFTER DARK-?! Nej, där kom det, jag har tappat tron på svensk musik, jag bojkottar Schlagern, nu blir det en huskur på Ulla Billquist, The Boppers, ABBA, Gunnar Wiklund, Lena Philipsson och självklart, After Dark

Four score and seven years ago...

25 mar, 2016 02:36

Vildvittra
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Shapiro:
Fuuuuck jag är fan... Deprimerad att After Dark, med en sådan... peppande och underbar låt, åker ut direkt... Vafan folk... Det är ju för fan... Det bästa jag hört sen... Ja One by One av Rickard Söderberg från förra året... SOM OCKSÅ ÅKTE UT DIREKT! VAD ÄR DETTA?! OCH LINDA BENGTZING?! VISST LÅTEN VAR LITE KONSTIG MEN VAFAN! VARKEN HON ELLER -AFTER DARK-?! Nej, där kom det, jag har tappat tron på svensk musik, jag bojkottar Schlagern, nu blir det en huskur på Ulla Billquist, The Boppers, ABBA, Gunnar Wiklund, Lena Philipsson och självklart, After Dark


Åh, fler än jag som gillar Ulla Billquist ♥

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

25 mar, 2016 13:08

1 2 3 ... 45 46 47

Forum > Off Topic > Melodifestivalen 2016

Du får inte svara på den här tråden.