D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hermione har fallit ihop, jäklar! Jag önskade en vuxen, fullärd, kunde rädda oss. Jag tar mod till mig och skriker, vänta! Vi borde inte kriga om något vi inte har någon aning vad det handlar om. Vi måste diskutera det här! Den stora alfen stannar och tänker, jag hoppas hem håller med mig.
24 sep, 2015 18:11 |
|
Borttagen
|
Alting blir mörkt. Det sista jag ser av minnen är det som ska föreställa ha varit när jag svimmat. Hermione klappar jätten på ryggen och skrattar. Och Joe, min bästa, bästa kusin, han sparkar på mig och ler. Jag kvider högt till.
Utanför mina minnen hör freddy mitt skrik och kollar mot mig men jag är fortfarande medvetslös 24 sep, 2015 18:15 |
|
Borttagen
|
Jag försökte hålla kontroll på andningen. Men det gick inte så bra, jag grät för mycket. Smärtan kändes helt plötsligt 100 gånger värre och jag gallskrek och vred mig av smärta.
24 sep, 2015 18:17 |
|
Borttagen
|
Alfen nickar långsamt. Jättarna drar sig tillbaka.
Jag passar på att skynda mig fram till Hermione, jag får henne till medvetandet, sedan sätter jag mig vid Draco och hans smärta försvinner efter ett par minuter. Den stora alfen harklar sig o säger med en fräsande röst, vi ska diskutera nu eller aldrig. 24 sep, 2015 18:24 |
|
Shadow of hope
Elev |
24 sep, 2015 18:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shadow of hope: (Jag har vait borta en dag och ni har skrivit 5 sidor!!!) oopsi! 24 sep, 2015 18:31 |
|
Alicha black
Elev |
Jag springer bort mot mot dom andra. Där ligger Hermione, Draco och Luna på golvet. Dom är svårt skadade, Hermione ser värst ut. Jag går bort till Luna där Miu redan sitter för att kolla om allt är någorlunda bra.
24 sep, 2015 18:31 |
|
Borttagen
|
Jag känner hur verkligheten långsamt återvänder. Jag ser att fältet är lugnt. Rubin sår lägst bak med ett mellanrum mellan sig och resten. Nej förresten, liten alf med höjd kniv står bakom henne. Han sätter den i hennes rygg och hon hostar blod, sedan bryter helvetet löst igen och jag svimmar igen
24 sep, 2015 18:35 |
|
Borttagen
|
Jag lägger mig åt sidan. Och andas lugnt. Det gör så himla ont, men jag har som blivit van vid det nu.
Jag kollar på Joe, som ser ut att börja gråta. En tår faller ner för min kind och åker mot min mun. Jag blundar och orkar knappt leva. 24 sep, 2015 18:36 |
|
Alicha black
Elev |
Jag känner blodet stelna i mina ådror. Hela jag stelnar.
min ilska stiger ännu en gång. Den där jävla alfen ska fan inte fortsätta döda. Och döda, det var precis var den gjort. Dödat.
24 sep, 2015 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen