Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 46 47 48 ... 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"åh okej då antar jag att vi inte ska störa" sa Splixsonen & började att gå iväg. De andra Splixsonerna började att gå iväg de med.

16 sep, 2015 18:14

Borttagen

Avatar


" Det gör inget att ni stör " sa Caleb efter dom han hade redan ritat färdigt.

16 sep, 2015 18:15

Borttagen

Avatar


Tjej splixsonen såg bakåt mot Caleb.
"Jag trodde du ville rita i fred sir Caleb" sa Splixsonen osäkert.

16 sep, 2015 18:17

Borttagen

Avatar


" Är färdig med ritandet " sa Caleb och log han reste sig och la ner blocket i väskan.

16 sep, 2015 18:19

Borttagen

Avatar


Tjej splixsonen såg på Caleb.
"Så um hur trivs du här på Hathor?" frågade Splixsonen osäkert.

16 sep, 2015 18:20

Borttagen

Avatar


" Rätt bra men saknar jorden fortfarande " sa Caleb och log lite.

16 sep, 2015 18:21

Borttagen

Avatar


"Tja du kom ju nyss hit & allt så det är inte konstigt att du saknar din hem planet. Men du vill du se de bästa ställerna som finns här på Hathor?" frågade Splixsonen & log.

16 sep, 2015 18:22

Borttagen

Avatar


" Ja gärna " sa Caleb och log han ville ju ser mer av planeten.

16 sep, 2015 18:24

Borttagen

Avatar


"Följ mig " sa Splixsonen & började att gå.
"Jag är lite ofärskämd som inte har presenterat mig än. Mitt namn är Flair " sa Splixsonen

16 sep, 2015 18:26

Borttagen

Avatar


" Mitt namn är som nämt tidigare är Caleb " sa Caleb och såg på Flair. Han log lite kanske hade han fått en ny kompis.

16 sep, 2015 18:42

1 2 3 ... 46 47 48 ... 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.