Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"åh okej då antar jag att vi inte ska störa" sa Splixsonen & började att gå iväg. De andra Splixsonerna började att gå iväg de med.
16 sep, 2015 18:14
|
|
Borttagen
|
" Det gör inget att ni stör " sa Caleb efter dom han hade redan ritat färdigt.
16 sep, 2015 18:15
|
|
Borttagen
|
Tjej splixsonen såg bakåt mot Caleb.
"Jag trodde du ville rita i fred sir Caleb" sa Splixsonen osäkert.
16 sep, 2015 18:17
|
|
Borttagen
|
" Är färdig med ritandet " sa Caleb och log han reste sig och la ner blocket i väskan.
16 sep, 2015 18:19
|
|
Borttagen
|
Tjej splixsonen såg på Caleb.
"Så um hur trivs du här på Hathor?" frågade Splixsonen osäkert.
16 sep, 2015 18:20
|
|
Borttagen
|
" Rätt bra men saknar jorden fortfarande " sa Caleb och log lite.
16 sep, 2015 18:21
|
|
Borttagen
|
"Tja du kom ju nyss hit & allt så det är inte konstigt att du saknar din hem planet. Men du vill du se de bästa ställerna som finns här på Hathor?" frågade Splixsonen & log.
16 sep, 2015 18:22
|
|
Borttagen
|
" Ja gärna " sa Caleb och log han ville ju ser mer av planeten.
16 sep, 2015 18:24
|
|
Borttagen
|
"Följ mig " sa Splixsonen & började att gå.
"Jag är lite ofärskämd som inte har presenterat mig än. Mitt namn är Flair " sa Splixsonen
16 sep, 2015 18:26
|
|
Borttagen
|
" Mitt namn är som nämt tidigare är Caleb " sa Caleb och såg på Flair. Han log lite kanske hade han fått en ny kompis.
16 sep, 2015 18:42
|
Du får inte svara på den här tråden.