Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 46 47 48 ... 95 96 97
Användare Inlägg
JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan

"Hitta receptionen" mumlade jag. Jag pekade på skylten.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

17 aug, 2015 12:19

Borttagen

Avatar


Joey

"okej" säger jag.

17 aug, 2015 12:21

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan
-
Vi började gå genom korridoren.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

17 aug, 2015 12:27

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
En sjuksköterska står vid wills sida. "Inga besökare!" Säger hon, uppenbart irriterad. "MEN ÄR ALLA JÄVLA SJUKSKÖTERSKOR DUMMA I HUVUDET?! JAG VILL SE HUR DET ÄR MED WILL!! FÖR I HELVETTE! STICK!" Skriker jag. Hon tittar skrämt på mig, men skyndar sedan ut. "Will?, Will, det är Kayla!"

Go Fuck yourself you damn cereal

17 aug, 2015 12:27

Borttagen

Avatar


Jenn
Tillslut somna jag, utan en aning om vad som hänt mina vänner...

17 aug, 2015 12:31

Borttagen

Avatar


Joey

Jag följer efter jossan.

17 aug, 2015 12:36

Detta inlägg ändrades senast 2015-08-17 kl. 16:09
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Gwen
Nästa morgon öppnas dörren och jag vaknar. Männen som släpade hit mig igår rycker upp mig på fötter och jag följer med dom genom korridorer tills vi hamnar i entrén. Där står mina föräldrar. Dom säger ingenting, men pappa släpar med mig ut till bilen. Jag sätter mig i baksätet och vi börjar åka hemåt i tystnad.

17 aug, 2015 16:07

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan

”Jag borde nog åka hem” sade jag till Joey. ”Vi ses imorgon”

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

17 aug, 2015 16:40

Borttagen

Avatar


Joey

"Jag med" Säger jag

17 aug, 2015 16:47

Borttagen

Avatar


Gwen
Hemma sätter sig mamma och pappa vid matbordet och ser på mig utan att säga något. Jag sätter mig mitt emot dom.
"Hur i helvette kunde detta hända?"
Pappa låter så arg att jag nästan blir rädd.
"Vad menar du? Det enda jag har gjort är att hitta två lik!"
"Gwen, om det var det enda du gjorde skulle du inte ha blivit misstänkt."
"Va? Tror ni på riktigt att jag har något med det att göra?"
"Vi litar ju på polisen, och du har blivit så..."
Längre hinner han inte förrän jag reser mig häftigt och mina ögon smalnar.
"Tror ni det om mig? Bara för att jag skolkar och röker betyder det fan inte att jag mördar folk?!"
"Gwen, lugna ner dig..."
"Jag hatar er!" vrålar jag och springer ut genom ytterdörren.

17 aug, 2015 18:02

1 2 3 ... 46 47 48 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.