Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jag tycker det låter som en bra idé." säger Alex.
29 aug, 2015 10:43 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
29 aug, 2015 15:30 |
|
Borttagen
|
"Ingen aning." svarar jag.
29 aug, 2015 20:03 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
"Jag säger att jag vill flytta hemifrån. Och kommer besöka de ofta. Eller att jag flyttar med någon rumskompis.", säger jag.
![]()
29 aug, 2015 21:53 |
|
Borttagen
|
"Det låter bra." säger Alex. "Ganska troligt. Åker nu och kom tillbaka fort."
31 aug, 2015 07:26 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
31 aug, 2015 15:13 |
|
Borttagen
|
(Råkade avbevaka tråden)
Anala dyker upp och tar med sig Lori till den andra världen. 1 sep, 2015 07:15 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
(det har jag också råkat göra ibland.)
Jag befinner mig vid mitt hus. Jag går in. "Loriana?", frågar min mamma. "Ja det är jag.", svara jag. Jag fick in till mitt rum och packade väskan med kläder och saker. "Vad gör du?", frågar mamma. "Jag ska flytta hemifrån.", svarade jag bestämt. ![]()
1 sep, 2015 08:40 |
|
Borttagen
|
"Vi måste göra nåt åt Vashans snokade." säger jag till Alex.
"Mm." svarar hon. "Men läs det här först." Hon räcker fram ett papper. 1 sep, 2015 14:20 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
(råkade avbevaka)
"Vadå? Du har ju inget jobb? Dessutom får du inte det", sa mamma. "Mamma jag klarar det jag lovar. Dessutom flyttar jag till en billig lägenhet nära ett en glasskiosk jag ska få jobba i. De behövde flera som sålde glass. Och jag lovar att hälsa på gämt.", sa jag bestämt och lugnande. "Loriana. Du kan inte bara bestämma det så här. Du är inte ens arton.", sa hon med höjd röst. "Lägg av. Jag menar jag ät snart sjutton och nästa år är jag endå myndig.", säger jag och ler ![]()
2 sep, 2015 16:13 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen