Prs med ellisen05
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ellisen05
|
Borttagen
|
Jag vaknar och sätter mig upp.
22 aug, 2015 20:15
|
|
Borttagen
|
Jag drömmer att jag går i en fin skog nu.
22 aug, 2015 20:16
|
|
Borttagen
|
Jag ser att Stonie sover, jag ser hennes stav och tar den och går.
22 aug, 2015 20:17
|
|
Borttagen
|
22 aug, 2015 20:17
|
|
Borttagen
|
((Ja))
Jag mumlar "Alohomara" och går sedan ut i korridoren.
22 aug, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
Jag vaknar och hittar inte min stav.
22 aug, 2015 20:20
|
|
Borttagen
|
Jag börjar gå till där vi lämnade Austin igår.
22 aug, 2015 20:21
|
|
Borttagen
|
Jag ser att dörren är öppen, attans.
22 aug, 2015 20:22
|
|
Borttagen
|
Jag hittar honom liggandes på golvet.
22 aug, 2015 20:24
|
|
Borttagen
|
22 aug, 2015 20:25
|
Du får inte svara på den här tråden.