PRS The Pie Club
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anne Potter
Elev |
4 maj, 2014 14:01 |
|
kitto
Elev |
(Kim Potter, Anne Potter; Alltså att alla hoppar ur utan anledning är lite konstigt. Ni kan i alla fall säga varför. Det är bättre att bara lägga ner. Vi är ju bara typ fyra kvar nu.)
4 maj, 2014 14:04 |
|
Anne Potter
Elev |
(kitto, jo, för mig känns det lite som att rollet har dött. Ni är alla jätteduktiga på att rolla, men jag har så sjukt många roll som jag är aktiva på just nu.)
![]()
4 maj, 2014 14:08 |
|
Kim Potter
Elev |
(Gillar inte riktigt HP roll, och som Anne sa har det dött lite.. Och jag har typ jätte många andra roll att hålla koll på)
4 maj, 2014 14:12 |
|
Borttagen
|
- Tack, sa jag och kramade om Jolene.
4 maj, 2014 14:22 |
|
Borttagen
|
Jag somnade ganska fort. Jag drömde att Malfoy sneglade åp mig på en lektion. Sen trollade han fram ett lejon från ett stearinljus som hoppade på mig, och åt upp mig.
Å nej. Feberdrömmar. Jag vaknade mitt i natten alldeles svettig och flåsande. Jag mådde verkligen inte bra. 4 maj, 2014 17:02 |
|
Trädkatten
Elev |
(Om de hoppar ur förändras historien helt! Det blir konstigt om deras karaktärer bara försvinner borde vi inte tänka lite innan vi bara börjar rolla igen?
4 maj, 2014 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen