Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Okej."
Jag gick ut eftersom jag förstod att dom vill prata lite själva.
1 nov, 2013 15:57
|
|
Borttagen
|
"Gud vad söt han är!"
Utbrast Kylee och kollade efter William.
1 nov, 2013 15:58
|
|
Borttagen
|
Jag log igen eftersom jag fortfarande hörde vad hon sa.
1 nov, 2013 16:14
|
|
Borttagen
|
1 nov, 2013 16:18
|
|
Borttagen
|
Jag stängde dörren efter mig och undrade nyfiket för mig själv vad dom pratade om.
1 nov, 2013 16:23
|
|
Borttagen
|
Vi gick tillsammans in i omklädningsrummet medan vi fortfarande pratade.
1 nov, 2013 16:29
|
|
Borttagen
|
-Kylee-
"Ingen nu levande människa är så snygg! Hur hittade ni varandra förresten?"
1 nov, 2013 16:36
|
|
Borttagen
|
Jag tänkte snabbt.
"Mjau såg när jag tappade mina nycklar på stan"
Sa jag med ett skratt.
1 nov, 2013 16:37
|
|
Borttagen
|
"Så romantiskt." suckade jag.
1 nov, 2013 16:40
|
|
Borttagen
|
"Ja, jätte!"
Sa jag och himlade med ögonen.
1 nov, 2013 16:41
|
Du får inte svara på den här tråden.