Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
(Knarka knarka knarka hela natten lång)
Jag äter..
18 nov, 2013 21:50
|
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 21:55
|
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 21:56
|
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 21:57
|
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 21:59
|
|
Borttagen
|
Jag vaknar upp av en mardröm. Där sitter pling.
"Hej"
18 nov, 2013 22:03
|
|
Borttagen
|
Jag ler lite.
- Hej! Gäspar jag sömnigt.
18 nov, 2013 22:03
|
|
Borttagen
|
Jag ser på Pling.
"Ska inte du vara med... Cornelia?"
18 nov, 2013 22:06
|
|
Borttagen
|
- Cornelia ignorerar mig. Hon bara ligger runt med Ryan hela tiden, hur tråkigt son helst! Gnäller jag och ser sårat på Brian.
18 nov, 2013 22:09
|
|
Borttagen
|
Jag stönar till. Sen dunkar jag huvudet i sängen.
18 nov, 2013 22:11
|
Du får inte svara på den här tråden.