Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
"Snart kommer jag och pappa flytta in här, då kommer vi träffas varje dag" sa jag och visste inte om det var bra eller dåligt.
8 nov, 2013 13:41
|
|
Borttagen
|
8 nov, 2013 13:42
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte. Både och" sa jag.
8 nov, 2013 13:43
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
( Hendää de.någå snaart ? Cx)
8 nov, 2013 13:45
|
|
Borttagen
|
( Har dålig fantasi utan min hjärna xD )
Jag flyttade mig närmare Cassandra.
"Men det ska nog ordna sig"
8 nov, 2013 13:50
|
|
Borttagen
|
- Ja. Du är inte så farlig. Sade jag och log.
8 nov, 2013 13:51
|
|
Borttagen
|
"Nej, det är nog troligare att det visar sig att du är en hemsk mördare" skrattade jag.
8 nov, 2013 13:52
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade och lutade mig lite mot honom.
8 nov, 2013 13:53
|
|
Borttagen
|
Jag kramade om henne och log.
8 nov, 2013 13:57
|
|
Borttagen
|
Jag fingrade på mitt kors halsband som jag alltid hade på mig och såg på Niall.
8 nov, 2013 14:00
|
Du får inte svara på den här tråden.