Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

1 2 3 ... 46 47 48 ... 83 84 85
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Snart kommer jag och pappa flytta in här, då kommer vi träffas varje dag" sa jag och visste inte om det var bra eller dåligt.

8 nov, 2013 13:41

Borttagen

Avatar


- Bra eller dåligt ?

8 nov, 2013 13:42

Borttagen

Avatar


"Jag vet inte. Både och" sa jag.

8 nov, 2013 13:43

Borttagen

Avatar


Jag nickade.
( Hendää de.någå snaart ? Cx)

8 nov, 2013 13:45

Borttagen

Avatar


( Har dålig fantasi utan min hjärna xD )

Jag flyttade mig närmare Cassandra.
"Men det ska nog ordna sig"

8 nov, 2013 13:50

Borttagen

Avatar


- Ja. Du är inte så farlig. Sade jag och log.

8 nov, 2013 13:51

Borttagen

Avatar


"Nej, det är nog troligare att det visar sig att du är en hemsk mördare" skrattade jag.

8 nov, 2013 13:52

Borttagen

Avatar


Jag skrattade och lutade mig lite mot honom.

8 nov, 2013 13:53

Borttagen

Avatar


Jag kramade om henne och log.

8 nov, 2013 13:57

Borttagen

Avatar


Jag fingrade på mitt kors halsband som jag alltid hade på mig och såg på Niall.

8 nov, 2013 14:00

1 2 3 ... 46 47 48 ... 83 84 85

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Du får inte svara på den här tråden.