(Prs) evee & Justme!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & Justme!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
Mitt lokalsinne hade jag alltid haft med mig och jag övervägde att gå. "Nej" mumlar jag. "Jag ska inte ut ur skogen" fortsätter jag.
![]() ![]()
24 okt, 2013 18:22 |
|
Borttagen
|
Jag börjar gå och efter att ha gått i en timme fick jag syn på Add. Jag sprang till honom och kramade honom.
- Förlåt, förlåt, förlåt ! Jag var så dum. Snälla var inte arg ! Det är klart att du duger ! Jag vill ha dig och ingen annan. Sade jag med gråten i halsen. 24 okt, 2013 18:25 |
|
evee
Elev |
Jag svarar inte men ser upp på henne med en ihopknipen min, så för att inte börja gråta. Jag tar hennes hand och sätter den mot min mun som för att se om det var värkligt.
![]() ![]()
24 okt, 2013 18:29 |
|
Borttagen
|
- Förlåter du mig ? Frågade jag.
24 okt, 2013 18:30 |
|
evee
Elev |
24 okt, 2013 18:34 |
|
Borttagen
|
- Varför gråter du?
24 okt, 2013 18:35 |
|
evee
Elev |
24 okt, 2013 18:37 |
|
Borttagen
|
- Säg, snälla. Sade jag och satte mig bekvämt brevid honom.
24 okt, 2013 18:39 |
|
evee
Elev |
24 okt, 2013 18:40 |
|
Borttagen
|
Jag nickade och steg upp.
- Kan vi gå? Jag fryser. Sade jag och tog hans hand. 24 okt, 2013 18:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen