Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Det har jag. Var inte orolig, jag fixar allt."
28 sep, 2013 13:04
|
|
Borttagen
|
28 sep, 2013 13:06
|
|
Borttagen
|
Jag klappade honom på axeln.
28 sep, 2013 13:07
|
|
Borttagen
|
"Jag älskar dig"
Viskade jag och tittade djupt ner i hennes eldröda ögon.
28 sep, 2013 13:08
|
|
Borttagen
|
"Jag älskar dig med." sa jag
Jag kysste honom och förde försiktigt in min tunga i hans mun.
28 sep, 2013 13:09
|
|
Borttagen
|
28 sep, 2013 13:31
|
|
Borttagen
|
Han smakade väldigt gott,
28 sep, 2013 13:33
|
|
Borttagen
|
28 sep, 2013 13:37
|
|
Borttagen
|
28 sep, 2013 13:43
|
|
Borttagen
|
Snö började falla runt oss.
[balen är en julbal]
28 sep, 2013 13:45
|
Du får inte svara på den här tråden.