Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 46 47 48 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Det har jag. Var inte orolig, jag fixar allt."

28 sep, 2013 13:04

Borttagen

Avatar


"Tack"
Mumlade jag.

28 sep, 2013 13:06

Borttagen

Avatar


Jag klappade honom på axeln.

28 sep, 2013 13:07

Borttagen

Avatar


"Jag älskar dig"
Viskade jag och tittade djupt ner i hennes eldröda ögon.

28 sep, 2013 13:08

Borttagen

Avatar


"Jag älskar dig med." sa jag
Jag kysste honom och förde försiktigt in min tunga i hans mun.

28 sep, 2013 13:09

Borttagen

Avatar


Jag besvarade kyssen.

28 sep, 2013 13:31

Borttagen

Avatar


Han smakade väldigt gott,

28 sep, 2013 13:33

Borttagen

Avatar


Hon smakade fantastiskt.

28 sep, 2013 13:37

Borttagen

Avatar


Jag log genom kyssen.

28 sep, 2013 13:43

Borttagen

Avatar


Snö började falla runt oss.


[balen är en julbal]

28 sep, 2013 13:45

1 2 3 ... 46 47 48 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.