(Prs) Mellan JustMe! & fashion7
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mellan JustMe! & fashion7
|
Borttagen
|
Mi och Sam kom med vatten till mig, "Tack. Ni är mycket snällare än Kevin!" suckade jag.
18 sep, 2013 18:27
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade och gick upp på mitt rum. Jag kände inte för att äta plättar.
Jag satte mig vid datorn och såg på gamla bilder.
18 sep, 2013 18:29
|
|
Borttagen
|
18 sep, 2013 18:38
|
|
Borttagen
|
Vid bordet ?? XD
-------
Jag satte på musik och chattade med Alex.
18 sep, 2013 18:40
|
|
Borttagen
|
Ja, har egen erfarenhet Cx
~
Jag vaknade med lite svagare huvudvärk och fick en överväldigande lust att gå ut. Så jag klättrade upp på taket.
18 sep, 2013 18:57
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig på sängen och läste i n bok. Det var julafton imorgon.
18 sep, 2013 20:45
|
|
Borttagen
|
Jag gjorde snö änglar på taket och gick sedan ner för en varm dusch.
18 sep, 2013 21:28
|
|
Borttagen
|
Jag tänkte på Lei och kunde inte koncentrera mig på boken .
19 sep, 2013 07:03
|
|
Borttagen
|
Jag duschade klädde mig och satte mig i soffan. Jag tänkte på Kevin.
19 sep, 2013 07:40
|
|
Borttagen
|
Jag smällde fast boken och lade den tillbaka i den proppfulla bokhyllan. Jag kunde inte vänta på att snön skulle smälta så att man kunde skatea igen. Jag suckade och satte mig vid fönstret. Solen sken så att snön bländade, fåglarna sjöng men det såg ändå ovanligt dystert ut.
Klockan var bara fem fast det kändes som om dent skulle vara sent på kvällen.
19 sep, 2013 18:19
|
Du får inte svara på den här tråden.