Marodörernas, Lilys och Snapes tid [SV]
Forum > Fanfiction > Marodörernas, Lilys och Snapes tid [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mer
10 jul, 2011 23:08 |
|
Lily Evans
Elev |
Snälla skriv inte "Mer" och liknande grejer hela tiden, jag blir förstås glad över att ni vill ha mer, men det är sjukt störande att hela tiden få mejl om att någon har skrivit. Det räcker med att skriva "Mer" en eller två gånger, men det är väldigt jobbigt när ni gör det hela tiden. Jag minns när MollyWeasley och LunaLovegood. chattade i det här forumet, det var typ tre sidor där de pratade om att träffa varandra
De flesta skriver mer bara för att få mer forum inlägg, men snälla gör inte det! Det är verkligen otroligt störande. När det kommer en ny läsare, då kan den personen skriva "Mer", men "gamla" läsare behöver inte skriva det 24/7 -.- Jag är jätte glad över att ni vill ha mer, men snälla, sluta skriva "Mer" hela tiden. "A true friend is someone who says nice things behind your back." 11 jul, 2011 13:35
Detta inlägg ändrades senast 2011-07-19 kl. 22:22
|
|
Minidjuret
Elev |
Okej förlåt oss men vi vill jättegärna att du skriver eftersom det var en evighet sen du skrev :c
13 jul, 2011 16:49 |
|
MollyWeasley
Elev |
Skrivet av Lily Evans: Snälla skriv inte "Mer" och liknande grejer hela tiden, jag blir förstås glad över att ni vill ha mer, men det är sjukt störande att hela tiden få mejl om att någon har skrivit. Det räcker med att skriva "Mer" en eller två gånger, men det är väldigt jobbigt när ni gör det hela tiden. Jag minns när MollyWeasley och LunaLovegood chattade i det här forumet, det var typ tre sidor där de pratade om att träffa varandra De flesta skriver mer bara för att få mer forum inlägg, men snälla gör inte det! Det är verkligen otroligt störande. När det kommer en ny läsare, då kan den personen skriva "Mer", men "gamla" läsare behöver inte skriva det 24/7 -.- Jag är jätte glad över att ni vill ha mer, men snälla, sluta skriva "Mer" hela tiden. förlåt att vi gjorde det men alla verkligen ALLA vill höra/läsa mer! om det är okej Lily så måste jag säga att jag håtter på att läsa två ganska sjuka böcker!!du får de imorgon. Och på tal om det, vi sitter bredvid er på bion men om du vill sitta bredvid mig så får du sitta på 125! (click and drag)
14 jul, 2011 14:55 |
|
LunaLovegood.
Elev |
Skrivet av Lily Evans: Snälla skriv inte "Mer" och liknande grejer hela tiden, jag blir förstås glad över att ni vill ha mer, men det är sjukt störande att hela tiden få mejl om att någon har skrivit. Det räcker med att skriva "Mer" en eller två gånger, men det är väldigt jobbigt när ni gör det hela tiden. Jag minns när MollyWeasley och LunaLovegood chattade i det här forumet, det var typ tre sidor där de pratade om att träffa varandra De flesta skriver mer bara för att få mer forum inlägg, men snälla gör inte det! Det är verkligen otroligt störande. När det kommer en ny läsare, då kan den personen skriva "Mer", men "gamla" läsare behöver inte skriva det 24/7 -.- Jag är jätte glad över att ni vill ha mer, men snälla, sluta skriva "Mer" hela tiden. Okej, vi ska sluta, eller iaf jag, men det är klart att alla vill ha mer, eftersom du skriver så otroligt bra!! Hoppas att vi ses under veckan, Lily...? ♥ http://25.media.tumblr.com/tumblr_mem6q1zgGz1r2dtdao6_250.gif 19 jul, 2011 12:56 |
|
Stranger
Elev |
*bokmärke sida 31*
20 jul, 2011 23:11 |
|
EmilySwann
Elev |
23 jul, 2011 00:46 |
|
Stranger
Elev |
SÅ nu har jag läst allt. SKITBRA!
23 jul, 2011 11:16 |
|
MollyWeasley
Elev |
mer snälla lily vi har väntat, och väntat, och väntat, och väntat, osv
så nu vill vi ha mer!! (click and drag)
23 jul, 2011 11:58 |
|
Minidjuret
Elev |
Seriöst, du skrev den 26:e maj. Det är nästan två månader sedan! Kan du inte skriva ett kapitel snart, jag tycker vi har väntat tillräckligt...
23 jul, 2011 12:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen