Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
Drömde att en påsk-kyckling började picka på min näsa när jag sov och när jag vaknade fösvann den och då satt en varg med en pumpahatt under mitt skrivbord, sen vaknade jag av en hostattack så jag vet inte vad som hände sen...
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 26 feb, 2012 20:07 |
|
Alicedor
Elev |
Skrivet av Flismos: Drömde att en påsk-kyckling började picka på min näsa när jag sov och när jag vaknade fösvann den och då satt en varg med en pumpahatt under mitt skrivbord, sen vaknade jag av en hostattack så jag vet inte vad som hände sen... Ok... Lite random... lol ![]()
28 feb, 2012 06:35 |
|
Borttagen
|
Har haft sjuka drömmar inatt.
I första drömmen drömde jag att Ashley Tisdale bodde hos mig, och att jag trodde att hon skulle förvandlas till en zombie. Jag skulle googla på hur typ man blev av med en zombie, fast det gjorde jag aldrig. Hon åt jättemycket mat, och sedan kom min mamma hem och hon frågade vad det var som händer. Jag sa: Apparently a zombie apocalypse. If it happens to me, I'd turn into a zombie, but remember that I don't care if you're my mother, I would still rip off your head and eat it. Or no, I wouldn't eat your head, I'd eat your brains. Drömmer förvandlades till engelska. Sedan drömde jag att en kompis tappa handduken i en trädgård, när flera stycker killar tittade på. Hon ålade sig på marken och sprang sedan till mig, på andra sidan. Sen var det någon slags modevisning som jag var med på, i samma dröm, och då vägrade jag klä mig i vitt, men de behövde mig iallafall, så jag hade en blå cardigan och röda byxor. Jag var också lite kär i min lärare Tage i drömmen, men då var han sur på mig och jag blev ledsen. Sedan, tredje och sista drömmen så drömde jag att jag var i skolan, det blev bråk och jag hoppade in och slog ner killen. Han fick ett sms precis och jag tog hans mobil. ''Grattis! Du har blivit antagen. Skicka dina uppgifter till *nummer* och vänta sedan svar. Här är din kod: *nummer*" Jag frågade vad det här messet var, och han sa att han blivit antagen till en skola och han var tvungen att messa tillbaka innan platserna tog slut. Jag raderade snabbt messet och gick sedan där i från med hans nycklar. Sedan berättade Skvallerbyttorna vad som hänt för alla, och jag såg hur de viskade. Sedan kom min lärare stefan för att snacka med mig om det, och sedan var jag hemma hos killen jag slagit ner och åt middag. Eller, jag smög mig in för att be om ursäkt. Jag var tvungen att jobba hos dem för 53 dollar i timmen. Fast det känns som att jag sovit väldigt länge idag... 28 feb, 2012 06:43 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Alicedor: Skrivet av Flismos: Drömde att en påsk-kyckling började picka på min näsa när jag sov och när jag vaknade fösvann den och då satt en varg med en pumpahatt under mitt skrivbord, sen vaknade jag av en hostattack så jag vet inte vad som hände sen... Ok... Lite random... lol Haha aaa, mina drömmar brukar vara litre random ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 28 feb, 2012 11:19 |
|
Rut Luna
Elev |
Jag drömde att jag och min bästis var på en 1D konsert och vi filmade med hennes IPhone coh vi tittade lite på filmen. då såg vi en trappa upp till scenen (på filmen) och då snubblade Harry över den och då kom farfar med en annan IPhone och tittade på en annan gång då Harry hade ramlat och sen pratade jag med alla, men ändå bara med Niall och Louis och såhär sa jag till Niall:
"But why can't I meet Harry?", och jag klagade och klagade Jag är faktiskt död. 29 feb, 2012 10:41 |
|
Borttagen
|
Idag drömde jag att jag hade samma frisyr som Jessica i Big Brother.
29 feb, 2012 18:55 |
|
Rut Luna
Elev |
Drömde om 1D inatt oxå XD Jag och min kompis hade gjort ett gözedjurscafé som låg 1,50 m över marken och utrymmet var oxå typ 1,50 bred . Helt plötsligt kom Niall och Harry och satte sig på det lilla utrymet. Jag berättade ett skämt typ och Harry (och Niall) Skrattade jättemycket. Sen kom Louis. Han hade sin brödbehållare som han hade ritat ett ansikte på. Sen kom Zayn och Liam. Zayn fick plats ppå det lilla utrymmet, men inte Liam. MOAHAHAHA! Han fick stå upp. Sen sprang alla utom Elsa(Min kompis) iväg och Zayn gjorde en rolig min. SLUT
Jag är faktiskt död. 1 mar, 2012 08:38 |
|
Borttagen
|
Jag drömde att en klasskompis till mig -som jag typ aldrig pratar med - att han födde upp guldhamstrar xD
1 mar, 2012 08:48 |
|
Flismos
Elev |
Drömde om kokosnötter -.-'
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 1 mar, 2012 10:57 |
|
Minidjuret
Elev |
Drömde att jag blev skjuten, i magen, och jag kände hur blodet ran S:
Det var obehagligt och läskigt. För det kändes verkligen som äkta...Och det typ gjorde ont S: 1 mar, 2012 11:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen