Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag blev helt förvirrad jag bet inte vad som flög i mig" sa jag och hånglade med kelly
8 aug, 2013 13:32
|
|
Borttagen
|
"Vad gör du?! Skek jag och puttade bort Mas.Tänker du också vara ett otroget svin eller?!
8 aug, 2013 13:33
|
|
Borttagen
|
" Mas, vad håller du på med?" Skrek jag
8 aug, 2013 13:34
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: "Vad gör du?! Skek jag och puttade bort Mas.Tänker du också vara ett otroget svin eller?! jag vet inte som flög i mig'' skrek jag och hånglade med KELLY och tog på hennes bröst
8 aug, 2013 13:34
|
|
Borttagen
|
"Äh, låt mig vara sa jag och gick ut från elevhemmet. Jag gick upp högst upp i tornet och ställde mig vid räcket till en balkong.'
Ska jag hoppa? tänkte jag.
8 aug, 2013 13:36
|
|
Borttagen
|
" Låt bli mig ditt svin!" Skrek jag och sprang iväg
8 aug, 2013 13:36
|
|
Borttagen
|
Luke brydde sig endå inte om mig.
Jag klev över räcket och tittade ner.
8 aug, 2013 13:39
|
|
Borttagen
|
jag sprang efter kelly jag grät fram'' jag vet inte vad som flög i mig, jag älskar dig kelly'' sa jag och tog av mig tröjan
8 aug, 2013 13:39
|
|
Borttagen
|
Det var ganska långt ner till marken.Men jag hade bestämt mig för att hoppa. Jag andades djupa andetag
8 aug, 2013 13:42
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det var ganska långt ner till marken.Men jag hade bestämt mig för att hoppa. Jag andades djupa andetag (snälla gör det inte)
8 aug, 2013 13:42
|
Du får inte svara på den här tråden.