Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 46 47 48 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag blev helt förvirrad
jag bet inte vad som flög i mig" sa jag och hånglade med kelly

8 aug, 2013 13:32

Borttagen

Avatar


"Vad gör du?! Skek jag och puttade bort Mas.Tänker du också vara ett otroget svin eller?!

8 aug, 2013 13:33

Borttagen

Avatar


" Mas, vad håller du på med?" Skrek jag

8 aug, 2013 13:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
"Vad gör du?! Skek jag och puttade bort Mas.Tänker du också vara ett otroget svin eller?!
jag vet inte som flög i mig'' skrek jag och hånglade med KELLY och tog på hennes bröst

8 aug, 2013 13:34

Borttagen

Avatar


"Äh, låt mig vara sa jag och gick ut från elevhemmet. Jag gick upp högst upp i tornet och ställde mig vid räcket till en balkong.'

Ska jag hoppa? tänkte jag.

8 aug, 2013 13:36

Borttagen

Avatar


" Låt bli mig ditt svin!" Skrek jag och sprang iväg

8 aug, 2013 13:36

Borttagen

Avatar


Luke brydde sig endå inte om mig.

Jag klev över räcket och tittade ner.

8 aug, 2013 13:39

Borttagen

Avatar


jag sprang efter kelly jag grät fram'' jag vet inte vad som flög i mig, jag älskar dig kelly'' sa jag och tog av mig tröjan

8 aug, 2013 13:39

Borttagen

Avatar


Det var ganska långt ner till marken.Men jag hade bestämt mig för att hoppa. Jag andades djupa andetag

8 aug, 2013 13:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det var ganska långt ner till marken.Men jag hade bestämt mig för att hoppa. Jag andades djupa andetag
(snälla gör det inte)

8 aug, 2013 13:42

1 2 3 ... 46 47 48 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.