Hugo Wealsley
Forum > Fanfiction > Hugo Wealsley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
MERR VVVI DÖRRRR!!!!!!!!!!!!!!
17 mar, 2011 20:12 |
|
Moldemort
Elev |
DET VAR SKIR BRA!
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 17 mar, 2011 20:13 |
|
Borttagen
|
ja håller 100 ½ med
17 mar, 2011 20:14 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Moldemort: DET VAR SKIR BRA! Uhh...? SKIR BRA? Borde det inte vara SKITBRA istället? Men om du menade skitbra, håller jag VERKLIGEN med dig! Luna 1 är bääääst! ♏︎ 17 mar, 2011 20:16 |
|
Salazar1
Elev |
17 mar, 2011 20:16 |
|
Borttagen
|
är jag också bar????
17 mar, 2011 20:17 |
|
Salazar1
Elev |
Vet inte! Tror inte jag läst nåt du skrivit
Slytherin Pride 17 mar, 2011 20:17 |
|
Borttagen
|
om du vill läsa något jag har skrivit så akn du läsa Wilma och äventyret,Förändrinen och Astrid Weasley!
17 mar, 2011 20:19 |
|
Salazar1
Elev |
Ok, gör väl det..
Slytherin Pride 17 mar, 2011 20:20 |
|
Katla
Elev |
Mer, NU Luna 1! Vi orkar snart inte vänta längre!
♏︎ 17 mar, 2011 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen