Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
''Okej''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 apr, 2013 18:16 |
|
ginny 23
Elev |
27 apr, 2013 18:16 |
|
Queen Boo
Elev |
''Okej, men du betalar begravningen''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 apr, 2013 18:20 |
|
ginny 23
Elev |
27 apr, 2013 18:31 |
|
Queen Boo
Elev |
''Glad att nån fattar mina skämt''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 apr, 2013 18:32 |
|
ginny 23
Elev |
28 apr, 2013 07:11 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Miss Whiner, skulle du kunna hemta en hink drakgösel?" frågar professor Sprout.
"Okej." svarar jag. När jag kommer ut så ser jag att det står två personer som står och tittar på en blomma och pratar lite. Jag försöker gå så tyst som möjligt för att inte bli upptäckt. Hej! 29 apr, 2013 16:15 |
|
ginny 23
Elev |
29 apr, 2013 16:16 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Hej." svarar jag svagt.
Hej! 29 apr, 2013 16:21 |
|
ginny 23
Elev |
29 apr, 2013 16:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen