Twilight [Privat]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kysser honom
6 mar, 2013 17:51 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittar Bella i ögonen.
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 17:53 |
|
Borttagen
|
Det bildas sakta nytt blod.
Jag håller fast honom. -vill ha dig hela natten 6 mar, 2013 17:55 |
|
Queen Boo
Elev |
''Bella, du blöder fortfarande, jag undrar vad det var som...?''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 17:56 |
|
Borttagen
|
-snälla..forsätt kyss mig. Stönar jag
6 mar, 2013 17:57 |
|
Queen Boo
Elev |
''Bella, du blöder ju!''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 17:57 |
|
Borttagen
|
-snälla..kyss mig bara.
6 mar, 2013 17:58 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag kysser henne.
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 17:59 |
|
Borttagen
|
-jag lägger huvet på sne och kysser honom.
Blodet kommer in i hans mun. -mm, oh Edward 6 mar, 2013 18:00 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag känner smaken av Bellas blodd, och sänker munnen mot hennes hals. Men när jag inser vad jag gör backar jag. ''Förlåt, Bella''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen