Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Twilight [Privat]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]

1 2 3 ... 46 47 48 ... 72 73 74
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag kysser honom

6 mar, 2013 17:51

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag tittar Bella i ögonen.

jag är jättecoolig älska mig plz

6 mar, 2013 17:53

Borttagen

Avatar


Det bildas sakta nytt blod.
Jag håller fast honom.
-vill ha dig hela natten

6 mar, 2013 17:55

Queen Boo
Elev

Avatar


''Bella, du blöder fortfarande, jag undrar vad det var som...?''

jag är jättecoolig älska mig plz

6 mar, 2013 17:56

Borttagen

Avatar


-snälla..forsätt kyss mig. Stönar jag

6 mar, 2013 17:57

Queen Boo
Elev

Avatar


''Bella, du blöder ju!''

jag är jättecoolig älska mig plz

6 mar, 2013 17:57

Borttagen

Avatar


-snälla..kyss mig bara.

6 mar, 2013 17:58

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag kysser henne.

jag är jättecoolig älska mig plz

6 mar, 2013 17:59

Borttagen

Avatar


-jag lägger huvet på sne och kysser honom.
Blodet kommer in i hans mun.
-mm, oh Edward

6 mar, 2013 18:00

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag känner smaken av Bellas blodd, och sänker munnen mot hennes hals. Men när jag inser vad jag gör backar jag. ''Förlåt, Bella''

jag är jättecoolig älska mig plz

6 mar, 2013 18:04

1 2 3 ... 46 47 48 ... 72 73 74

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]

Du får inte svara på den här tråden.