Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
16 feb, 2013 16:42 |
|
Queen Boo
Elev |
-Jaa...
jag är jättecoolig älska mig plz 16 feb, 2013 17:46 |
|
ginny 23
Elev |
17 feb, 2013 08:31 |
|
Queen Boo
Elev |
-Neje, för när han är glad får jag alltid älgkött
jag är jättecoolig älska mig plz 17 feb, 2013 09:36 |
|
ginny 23
Elev |
17 feb, 2013 11:11 |
|
Queen Boo
Elev |
-Det är väldigt bra! Chelsy tittar upp mot himlen. nu kommer han.
jag är jättecoolig älska mig plz 17 feb, 2013 20:33 |
|
ginny 23
Elev |
21 feb, 2013 16:15 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittar up mot himlen jag med. jag ser en enorm, mörkt röd drake.
jag är jättecoolig älska mig plz 21 feb, 2013 18:22 |
|
ginny 23
Elev |
22 feb, 2013 19:03 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ryser till. ''Nej...''
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2013 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen