Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lunah~
Elev |
21 aug, 2012 15:37 |
|
Borttagen
|
Johnny Depp!
Han är rolig, han är bra på att spela och han är med i Pirates of Caribean! 21 aug, 2012 15:44 |
|
LittleButterfly
Elev |
Johnny Depp.
Är inte så förtjust i Orlando Bloom. Tycker att han är stel, en riktig träbock i mina ögon, haha. Trots att Johnny Depp har hamnat i en fas där han spelar nästan samma typ av roller hela tiden, så kan jag inte förneka att han är den överlägsna skådespelaren av de två, IMO.
21 aug, 2012 16:12 |
|
Obliviate_
Elev |
Johnny depp
21 aug, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
Johnny Depp
21 aug, 2012 16:35 |
|
Elin Lovegood
Elev |
21 aug, 2012 19:14 |
|
Disenchanted
Elev |
21 aug, 2012 23:30 |
|
Fairydust
Elev |
Oavsett motståndaren: ALLTID Johnny Depp!
I don't wanna break these chains! 21 aug, 2012 23:58 |
|
reckless
Elev |
Johnny Depp
CharmBlood26477 @ Pottermore 22 aug, 2012 00:33 |
|
Ladusvalan
Elev |
Liksom de flesta andra här måste jag förstås också välja Johnny Depp, eftersom han är en coolare, bättre skådis (han får i alla fall spela bättre roller), och Orlando Bloom får ofta spela rätt mesiga roller. Visserligen var jag lite kär i Legolas när jag var liten, men det var längesen.
Tydligen var det ingen frågan om att Johnny Depp (22 röster) var den självklara vinnaren i gårdagens "antingen-eller", över Orlando Bloom (1 röst). Grattis Johnny! OBS! Nu finns det en ny, något skolrelaterad fråga i första inlägget (eftersom jag börjar skolan i dag, efter sommarlovet.). 22 aug, 2012 08:32 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen