Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ginny weasley99
Ja verkligen!! Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Borttagen: Har läst att nyckeln inte kommer som bok utan bara som serie Nej! D: gillar inte serier typ, vill ha det i bokform! Samma här! Serier är så tråkiga! Böcker = prasslande tjocka himmelriket ♥ 27 mar, 2013 14:45 |
|
Borttagen
|
YoshiFriend ♥: ja, det får vi hoppas
glina2 : Ja, Nyckeln måste bli en bok 27 mar, 2013 14:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: YoshiFriend ♥: ja, det får vi hoppas glina2 : Ja, Nyckeln måste bli en bok Ja!! Annars kan vi ju alltid samla in en massa lappar om vilka som vill ha cirkeln som bok också.... 27 mar, 2013 14:49 |
|
Borttagen
|
glina2: ja, för bådde Cirkeln och Eld är ju bok, då ska ju Nyckeln helt klart vara det med
27 mar, 2013 14:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: glina2: ja, för bådde Cirkeln och Eld är ju bok, då ska ju Nyckeln helt klart vara det med Ja!! I ♥ Brooks more an nothing als, (nästan 27 mar, 2013 14:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: glina2: ja, för bådde Cirkeln och Eld är ju bok, då ska ju Nyckeln helt klart vara det med Ja!! I ♥ Brooks more an nothing als, (nästan älskar också böcker 27 mar, 2013 14:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: glina2: ja, för bådde Cirkeln och Eld är ju bok, då ska ju Nyckeln helt klart vara det med Ja!! I ♥ Brooks more an nothing als, (nästan älskar också böcker Jag vet! Vi startar en sådan här: "the Brooks side!" Hehe gör det nu.... 27 mar, 2013 14:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: glina2: ja, för bådde Cirkeln och Eld är ju bok, då ska ju Nyckeln helt klart vara det med Ja!! I ♥ Brooks more an nothing als, (nästan älskar också böcker Jag vet! Vi startar en sådan här: "the Brooks side!" Hehe gör det nu.... Brooks? Books menar du väl? 27 mar, 2013 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: glina2: ja, för bådde Cirkeln och Eld är ju bok, då ska ju Nyckeln helt klart vara det med Ja!! I ♥ Brooks more an nothing als, (nästan älskar också böcker Jag vet! Vi startar en sådan här: "the Brooks side!" Hehe gör det nu.... Brooks? Books menar du väl? Ja! Här är tråden : http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=31154 27 mar, 2013 15:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: glina2: ja, för bådde Cirkeln och Eld är ju bok, då ska ju Nyckeln helt klart vara det med Ja!! I ♥ Brooks more an nothing als, (nästan älskar också böcker Jag vet! Vi startar en sådan här: "the Brooks side!" Hehe gör det nu.... Brooks? Books menar du väl? Ja! Här är tråden : http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=31154 vad bra 27 mar, 2013 15:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen