Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 46 47 48 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Twiie
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Twiie:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Twiie:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Twiie:
GRATTIS! :3

Tack, du som är så söt på din profilbild och dessutom har samma mobil som mig =) Fast min är svart.


Tack alla som säger att jag var värd det ♥ DET ÄR NI SOM ÄR VÄRDA PRISET. :'

För att ni röstade och för att ni är så sjukt fina och för att ni till och med började titta på glee för min skull.. :'


Du är söt ♥ Men tack! Och alla verkar ha sån mobil x'3
Du är värd det, inte vi, för det är inte vi som skriver denna awesome fic :3
Haha, kan bara tacka för att jag ser Glee nu :3

GRATTIS, igen, DU ÄR BÄST!

Haha, du ville inte se det tror jag du skrev? I'm wonderful..

Nej, tack allihopa, och jag håller med er, Glee är AWESOME :'
Ser faktiskt andra säsongen nu!

Är också på andra säsongen, 11 avsnittet :3 ♥

Oj, huh, ni är snabba! Jag har inte ens sett klart första där xD

Jag är sjuk och hann kolla ett avsnitt i dag innan jag typ somnade i soffan Men annars har jag typ inte gjort nåt annat än kollat på Glee de senaste dagarna, förutom Onsdagen då jag red och nu i helgen då jag då jag hade konfirmations "läger" :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2isz7g9.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F118lx5u.gif

10 sep, 2012 16:01

Borttagen

Avatar


GRATTIS

10 sep, 2012 16:31

tjejigadia
Elev

Avatar


GRATTIS
du förtjänar verkligen att vinna. Du har fantastiska ff:s, detaljerade och jätte bra beskrivet (jag är dålig på det när jag skriver -.-).
Grattis igen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lyla6viKfH1r27p4l.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8fe1997e0194b18a9bd864b4a69bf03d%2Ftumblr_mjsdxmftW71qa4sdgo1_250.gif

10 sep, 2012 18:02

Ginny00
Elev

Avatar


Taaack alla söta :'

10 sep, 2012 18:02

Hermia
Elev

Avatar


Du är så himla fantastisk!
Och du är bäst som tipsade om Glee, det är nästan lika bra som du

Once a MADling, always a MADling

10 sep, 2012 20:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks_xD:
Jag ska se Glee, vet inte när bara...

ska,nej måste se någon gång

10 sep, 2012 20:58

Borttagen

Avatar


OK HÄR KOMMER JAG OCH JAG HAR INTE LÄST DEN HÄR FANFICEN MEN
GRATTIS
GRATTISGRATTISGRATTIS

10 sep, 2012 21:02

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
OK HÄR KOMMER JAG OCH JAG HAR INTE LÄST DEN HÄR FANFICEN MEN
GRATTIS
GRATTISGRATTISGRATTIS

GRATTIS
btw vi kan fangirla vackravackra Quinn tillsammans :' Jag ser din signatur och profilbild.

10 sep, 2012 21:07

Borttagen

Avatar


den är AWESOME STORT GRATTIS nej den är supermegafjoydoxy awesome bra och rgfgaerrthb5trhbdavefGRATTIS

10 sep, 2012 21:07

Detta inlägg ändrades senast 2012-09-10 kl. 21:08
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
OK HÄR KOMMER JAG OCH JAG HAR INTE LÄST DEN HÄR FANFICEN MEN
GRATTIS
GRATTISGRATTISGRATTIS

GRATTIS
btw vi kan fangirla vackravackra Quinn tillsammans :' Jag ser din signatur och profilbild.

I'LL SEND AN OWL

10 sep, 2012 21:08

1 2 3 ... 46 47 48 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.