The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twiie
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Twiie: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Twiie: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Twiie: GRATTIS! :3 Tack, du som är så söt på din profilbild och dessutom har samma mobil som mig =) Fast min är svart. Tack alla som säger att jag var värd det ♥ DET ÄR NI SOM ÄR VÄRDA PRISET. :' För att ni röstade och för att ni är så sjukt fina och för att ni till och med började titta på glee för min skull.. :' Du är söt ♥ Men tack! Och alla verkar ha sån mobil x'3 Du är värd det, inte vi, för det är inte vi som skriver denna awesome fic :3 Haha, kan bara tacka för att jag ser Glee nu :3 GRATTIS, igen, DU ÄR BÄST! Haha, du ville inte se det tror jag du skrev? Nej, tack allihopa, och jag håller med er, Glee är AWESOME :' Ser faktiskt andra säsongen nu! Är också på andra säsongen, 11 avsnittet :3 ♥ Oj, huh, ni är snabba! Jag har inte ens sett klart första där xD Jag är sjuk och hann kolla ett avsnitt i dag innan jag typ somnade i soffan
10 sep, 2012 16:01 |
|
Borttagen
|
GRATTIS
10 sep, 2012 16:31 |
|
tjejigadia
Elev |
GRATTIS
du förtjänar verkligen att vinna. Du har fantastiska ff:s, detaljerade och jätte bra beskrivet (jag är dålig på det när jag skriver -.-). Grattis igen
10 sep, 2012 18:02 |
|
Ginny00
Elev |
Taaack alla söta :'
10 sep, 2012 18:02 |
|
Hermia
Elev |
Du är så himla fantastisk!
Och du är bäst som tipsade om Glee, det är nästan lika bra som du Once a MADling, always a MADling 10 sep, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
10 sep, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
OK HÄR KOMMER JAG OCH JAG HAR INTE LÄST DEN HÄR FANFICEN MEN
GRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS 10 sep, 2012 21:02 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: OK HÄR KOMMER JAG OCH JAG HAR INTE LÄST DEN HÄR FANFICEN MEN GRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTIS btw vi kan fangirla vackravackra Quinn tillsammans :' 10 sep, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
den är AWESOME STORT GRATTIS nej den är supermegafjoydoxy awesome bra och rgfgaerrthb5trhbdavefGRATTIS
10 sep, 2012 21:07
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-10 kl. 21:08
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: OK HÄR KOMMER JAG OCH JAG HAR INTE LÄST DEN HÄR FANFICEN MEN GRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTIS btw vi kan fangirla vackravackra Quinn tillsammans :' I'LL SEND AN OWL 10 sep, 2012 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen