Mugglis författare 2012
Forum > Quidditchplanen > Mugglis författare 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nelly1513
Elev |
27 apr, 2012 07:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ta det bara lugnt Emma du har hela lördagen på dig Aggghh är as rädd att jag inte kommer hinna klart nu D: Jo jag vet, men blir ju aldrig nöjd med det här D: 27 apr, 2012 15:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: det blir säkert bra vad du än skriver Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ta det bara lugnt Emma du har hela lördagen på dig Aggghh är as rädd att jag inte kommer hinna klart nu D: Jo jag vet, men blir ju aldrig nöjd med det här D: ![]()
27 apr, 2012 15:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det blir säkert bra vad du än skriver Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ta det bara lugnt Emma du har hela lördagen på dig Aggghh är as rädd att jag inte kommer hinna klart nu D: Jo jag vet, men blir ju aldrig nöjd med det här D: Eller inte :c 27 apr, 2012 15:28 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: jo det tror ajg :p tro bara på dig själv Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det blir säkert bra vad du än skriver Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ta det bara lugnt Emma du har hela lördagen på dig Aggghh är as rädd att jag inte kommer hinna klart nu D: Jo jag vet, men blir ju aldrig nöjd med det här D: Eller inte :c ![]()
27 apr, 2012 15:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Men jag kan skriva om typ HP, fast inget av det här är med i boken (utom efternamn och en karaktär) eller? :OSkrivet av Borttagen: jo det tror ajg :p tro bara på dig själv Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det blir säkert bra vad du än skriver Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ta det bara lugnt Emma du har hela lördagen på dig Aggghh är as rädd att jag inte kommer hinna klart nu D: Jo jag vet, men blir ju aldrig nöjd med det här D: Eller inte :c 27 apr, 2012 16:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: nej jag sa att det skall vara egna karaktärer för att göra det lite svårare Skrivet av Cara Riddle: Men jag kan skriva om typ HP, fast inget av det här är med i boken (utom efternamn och en karaktär) eller? :OSkrivet av Borttagen: jo det tror ajg :p tro bara på dig själv Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det blir säkert bra vad du än skriver Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ta det bara lugnt Emma du har hela lördagen på dig Aggghh är as rädd att jag inte kommer hinna klart nu D: Jo jag vet, men blir ju aldrig nöjd med det här D: Eller inte :c ![]()
27 apr, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: nej jag sa att det skall vara egna karaktärer för att göra det lite svårare Skrivet av Cara Riddle: Men jag kan skriva om typ HP, fast inget av det här är med i boken (utom efternamn och en karaktär) eller? :OSkrivet av Borttagen: jo det tror ajg :p tro bara på dig själv Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det blir säkert bra vad du än skriver Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ta det bara lugnt Emma du har hela lördagen på dig Aggghh är as rädd att jag inte kommer hinna klart nu D: Jo jag vet, men blir ju aldrig nöjd med det här D: Eller inte :c Oki ^^ 27 apr, 2012 16:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag vill påminna
MrsEmmaWeasley Ida S Eilonwy Irah Luna99 Caius att idag är sista dagen att lämna in och om ni inte gör det innan 23:59 blir ni tyvärr diskade Jagvill även påminna mina älskade dommare Twix AlexZz Lills Julle om att jag saknar vissa betyg på de som lämnat in och skulle vara super glad om ni kunde lämna in dem så snart som möjligt ![]()
28 apr, 2012 11:46 |
|
Eilonwy
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag vill påminna MrsEmmaWeasley Ida S Eilonwy Irah Luna99 Caius att idag är sista dagen att lämna in och om ni inte gör det innan 23:59 blir ni tyvärr diskade Jagvill även påminna mina älskade dommare Twix AlexZz Lills Julle om att jag saknar vissa betyg på de som lämnat in och skulle vara super glad om ni kunde lämna in dem så snart som möjligt Wah! The pressure! Jag jobbar på det D: Even the darkest night will end and the sun will rise 28 apr, 2012 11:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen