Mugglisträff med Potterparty 3.0
Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: (Sände inte i radion, hann inte XD) Några fler än si_tonks som skulle möta oss från Uppsala i morgon vid Spottkoppen kl. 12:20 för att sedan gå till SF-bokhandeln? (ikka bad mig kolla det eftersom hon inte kan det) Jag och en massa andra nkpg-brudar skulle gjort det men det blev ändringar. Vi ska alltså inte möta er Okaii, vad synd.. men vi ses ju på potterpartyt iaf! Jaa Jag tror det, vet inte om vi kommer hitta dit.. kanske det finns någon som hittar som kan gå med oss dit? XD Inte någo av oss, men min mamma gör och hon kanske ska gå med henne xS Men jag går hellre med någon annan än med min mamma... xS Men om din mamma hittar och vi inte hittar någon annan som hittar kan vi väl gå med henne? ^^ Har ingen lust att gå vilse i Stockholm ^^ ![]()
9 mar, 2012 16:46 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: (Sände inte i radion, hann inte XD) Några fler än si_tonks som skulle möta oss från Uppsala i morgon vid Spottkoppen kl. 12:20 för att sedan gå till SF-bokhandeln? (ikka bad mig kolla det eftersom hon inte kan det) Jag och en massa andra nkpg-brudar skulle gjort det men det blev ändringar. Vi ska alltså inte möta er Okaii, vad synd.. men vi ses ju på potterpartyt iaf! Jaa Jag tror det, vet inte om vi kommer hitta dit.. kanske det finns någon som hittar som kan gå med oss dit? XD Inte någo av oss, men min mamma gör och hon kanske ska gå med henne xS Men jag går hellre med någon annan än med min mamma... xS Men om din mamma hittar och vi inte hittar någon annan som hittar kan vi väl gå med henne? ^^ Har ingen lust att gå vilse i Stockholm ^^ Jaa, det tror jag säkert att vi kan, hon har nog inget emot er! ^^ Det har inte jag heller, det känns lite onödigt tycker jag x'D Jaha. 9 mar, 2012 16:49 |
|
kinshaw
Elev |
Jag har blivit liiiite förkyld!!!
Jag har en konstig känsla i kroppen, samtidigt som jag är astaggad är jag suuuupernervös! ._. Men det är värt det. Detta ska verkligen bli jätteroligt ![]()
9 mar, 2012 16:49 |
|
melle-hjrta
Elev |
FAN TAGGA IMORGON!
9 mar, 2012 17:21 |
|
linnvendela
Elev |
AAAAH, jag kom just på vad jag ska ha på mig!!
Jaha. 9 mar, 2012 17:23 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag skapa mugglis för några dagar sen
![]()
9 mar, 2012 17:23 |
|
Margaret
Elev |
9 mar, 2012 17:33 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Li: Vad på ett ungefär ska man ha på sig?
Ska man ha gummistövlar, gymnastikskor eller vinterkängor? Dunjacka, T-shirt eller regnjacka? 9 mar, 2012 18:20 |
|
Alice...
Elev |
9 mar, 2012 18:20 |
|
Piggy
Elev |
9 mar, 2012 18:26 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen