Den du minst anade [SV]
Forum > Fanfiction > Den du minst anade [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Tårarna gör så att jag knappt kan se...Håller med Lills...Gör en bok...ÄLSKAR DENNA FF♥...Älskar dig Erica♥♥♥♥♥...TACK FÖR DENNA UNDERBARA FF TACK SÅ MYCKET...Gör en bok och sem måste du skicka den till mig...TACKTACKTACKTACK
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 jun, 2012 22:14 |
|
GinnyForever
Elev |
Du vet.
8 jun, 2012 22:27 |
|
Borttagen
|
Alltså. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är mållös. Alltså på riktigt. Jag bara sitter här med mobilen framför mig och satt cb läste fanfiction och sen kommer man till sin egen och läser så underbara kommentarer att tårarna rinner...
Ni förstår inte. Ni förstår inte hur mycket ni betyder för mig. Jag hade ju inte skrivit någonting annat än i skolan innan jag började med den här och sen era kommentarer. Det finns ingenting som jag älskar mer att läsa än dem. Att se att ni gillar det jag skriver. ATT LÄSA ATT NI GRÅTER TILL DET. Det är en känsla som man inte kan beskriva med ord. Jag vet att jag säger dethär före och efter varje kapitel. Men. Jag älskar er. Jag gör det verkligen. Ni är den som förgyller mina dagar och får mig att känna att jag duger till någonting. Ni göt mitt liv värt att leva. På riktigt. Skruv till mig allihop. Bomba mig med ugglor så jag kan lära känna er bättre. Så att vi kan prata mer med varandra. Jag älskar er. Utan er skulle den här fanfiction inte vara det den är. Det är till er jag skriver. ♥ 8 jun, 2012 22:28 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är mållös. Alltså på riktigt. Jag bara sitter här med mobilen framför mig och satt cb läste fanfiction och sen kommer man till sin egen och läser så underbara kommentarer att tårarna rinner... Ni förstår inte. Ni förstår inte hur mycket ni betyder för mig. Jag hade ju inte skrivit någonting annat än i skolan innan jag började med den här och sen era kommentarer. Det finns ingenting som jag älskar mer att läsa än dem. Att se att ni gillar det jag skriver. ATT LÄSA ATT NI GRÅTER TILL DET. Det är en känsla som man inte kan beskriva med ord. Jag vet att jag säger dethär före och efter varje kapitel. Men. Jag älskar er. Jag gör det verkligen. Ni är den som förgyller mina dagar och får mig att känna att jag duger till någonting. Ni göt mitt liv värt att leva. På riktigt. Skruv till mig allihop. Bomba mig med ugglor så jag kan lära känna er bättre. Så att vi kan prata mer med varandra. Jag älskar er. Utan er skulle den här fanfiction inte vara det den är. Det är till er jag skriver. ♥ Allt det vi skriver stämmer (även om jag inte komenterar så mycket själv). Du är en fantastisk författare, med en het underbar novell. Man är aldrig beredd på ditt nästa "drag", så man blir alltid lite chockad när man läser ett utav dina inlägg. Jag är så glad att jag hittade din novell, för i det senaste inlägget uptäckte jag att det verkade som att du visste. Att du visste hur det var att förlora allt. Okej, det där lät lite överdrivet dramatiskt, men det är sant. Jag älskar din novell och kommer alltid att göra det. 8 jun, 2012 22:54 |
|
96hpevanescence
Elev |
Gud vad Bra den är. Okej bra är en underdrift! Den här ff:n är fan superdupermegajättefantastisktAwesomeAmaing!!!!!!!!!!
Och du med Erica Potter, du är också superdupermegajättefantastisktAwesomeAmaing! ♥
8 jun, 2012 23:21 |
|
Borttagen
|
GinnyForever: Tack superfina du. Ja, jag försöker få allting att inte verka så självklart. Och jag är jätteglad över att du uppskattar det.
Själv vet jag inte hur det är att förlora en familjemedlem. Men, jag har två väldigt nära vänner som har gjort det ochman kan inte låta bli att påverkas av det som händer dem. När sånt händer gråter jag inte över saknaden av personen - eftersom jag knappt kände dem. Utan jag gråter över deras sorg. Jag tror ingen någonsin kommer kunna förstå känslan av att mista någon som står en nära om man inte är med om det själv. Men jag försöker förstå, jag vill förstå. Tack för att ni är bäst ♥ 8 jun, 2012 23:34 |
|
GinnyForever
Elev |
Erica Potter, med tanke på hur du skriver så har du nog fattat det rätt bra. Själv har jag aldrig mist* en familjemedlem, men så gott som. Tre gånger på samma månad dessutom. Sedan den jag var (är) kär i.
Men nog om det! Din ff är helt fantatisk, och nu ska jag sluta att spamma ner den. * Observera att ingen har dött. 8 jun, 2012 23:53 |
|
Borttagen
|
Erica, om du skriver en bok..kan jag få ett gratisexemplar då? :3 ♥
9 jun, 2012 07:24 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av Borttagen: Erica, om du skriver en bok..kan jag få ett gratisexemplar då? :3 ♥ Och jag med? 9 jun, 2012 10:04 |
|
Borttagen
|
Ohgod. Ohgod. Ohgod. Ohgod.
Menar ni allvar? O_O (Eller så drömmer jag bara, jag brukar vara bra på det) Ohgod... Allstå, såklart. Om jag någon gång skriver en bok som kommer ut i butik... du ska ni självklart få boken gratis. Det är ni som började motivera mig till att skriva och det är ni som alltid har funnits här genom hela den här fanfictionen. Ja. Ja. Ja. Jag har redan lovat mig själv att någon gång försöka skriva en bok... så jag antar att det blir den boken som ni får. För det kommer alltid vara er jag skriver till. Jag älskar er ♥ 9 jun, 2012 11:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen