Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En mugglisberättelse (SV)

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

1 2 3 ... 46 47 48 ... 58 59 60
Användare Inlägg
Katla
Elev

Avatar


Orm borde ju vara Slytherin, tycker man, eller..?
Äh, skit samma, det är för svårt för min tröga hjärna ändå!

♏︎

10 feb, 2012 22:58

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Katla:
Orm borde ju vara Slytherin, tycker man, eller..?
Äh, skit samma, det är för svårt för min tröga hjärna ändå!

Jo, fortsätt! Det är på rätt spår.

10 feb, 2012 23:08

Twix
Elev

Avatar


Jag kan ha löst gåtan!
Fast det kan vara hur fel som helst, men ändå xD

11 feb, 2012 00:16

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Jag kan ha löst gåtan!
Fast det kan vara hur fel som helst, men ändå xD

Muggleposta och se.
Jag är lite nyfiken på om mina gåtor går att lösa ö.h.t.

11 feb, 2012 00:26

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Twix:
Jag kan ha löst gåtan!
Fast det kan vara hur fel som helst, men ändå xD

Muggleposta och se.
Jag är lite nyfiken på om mina gåtor går att lösa ö.h.t.

Haha, okej, men var beredd på att det kan vara hur fel som helst xD

11 feb, 2012 00:29

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Twix:
Jag kan ha löst gåtan!
Fast det kan vara hur fel som helst, men ändå xD

Muggleposta och se.
Jag är lite nyfiken på om mina gåtor går att lösa ö.h.t.

Haha, okej, men var beredd på att det kan vara hur fel som helst xD

Det var det ju också.

11 feb, 2012 10:39

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Twix:
Jag kan ha löst gåtan!
Fast det kan vara hur fel som helst, men ändå xD

Muggleposta och se.
Jag är lite nyfiken på om mina gåtor går att lösa ö.h.t.

Haha, okej, men var beredd på att det kan vara hur fel som helst xD

Det var det ju också.

Vad pratar du om? Mitt svar var ju helt rätt!

Så var Twix svar inte rätt ;PppppppPPPpppppP

11 feb, 2012 10:42

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Denna ff är awesome ♥

speech!

11 feb, 2012 14:13

Alice...
Elev

Avatar


Asså gud vad jag älskar den här ff:n!! ♥

och btw, jag skulle vilja vara med igen, var med lite kort i typ 2 kapitel lite kort bara, det skulle bara awesåme att vara med igen så du kan skriva upp mig på listan, he-he

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

11 feb, 2012 14:15

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Alice...:
Asså gud vad jag älskar den här ff:n!! ♥

och btw, jag skulle vilja vara med igen, var med lite kort i typ 2 kapitel lite kort bara, det skulle bara awesåme att vara med igen så du kan skriva upp mig på listan, he-he

Du är ju redan uppskriven.
Men jag kan inte lova att du dyker upp igen, eftersom jag ändå vill prioritera dem som inte varit med alls. Och sedan de som bara nämnts en gång.

11 feb, 2012 15:29

1 2 3 ... 46 47 48 ... 58 59 60

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

Du får inte svara på den här tråden.