En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Orm borde ju vara Slytherin, tycker man, eller..?
Äh, skit samma, det är för svårt för min tröga hjärna ändå! ♏︎ 10 feb, 2012 22:58 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Katla: Orm borde ju vara Slytherin, tycker man, eller..? Äh, skit samma, det är för svårt för min tröga hjärna ändå! Jo, fortsätt! Det är på rätt spår. 10 feb, 2012 23:08 |
|
Twix
Elev |
Jag kan ha löst gåtan!
Fast det kan vara hur fel som helst, men ändå xD 11 feb, 2012 00:16 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Muggleposta och se. Jag är lite nyfiken på om mina gåtor går att lösa ö.h.t. 11 feb, 2012 00:26 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Muggleposta och se. Jag är lite nyfiken på om mina gåtor går att lösa ö.h.t. Haha, okej, men var beredd på att det kan vara hur fel som helst xD 11 feb, 2012 00:29 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Luna.Lovegood: Muggleposta och se. Jag är lite nyfiken på om mina gåtor går att lösa ö.h.t. Haha, okej, men var beredd på att det kan vara hur fel som helst xD Det var det ju också. 11 feb, 2012 10:39 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Twix: Skrivet av Luna.Lovegood: Muggleposta och se. Jag är lite nyfiken på om mina gåtor går att lösa ö.h.t. Haha, okej, men var beredd på att det kan vara hur fel som helst xD Det var det ju också. Vad pratar du om? Mitt svar var ju helt rätt! Så var Twix svar inte rätt ;PppppppPPPpppppP 11 feb, 2012 10:42 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Denna ff är awesome ♥
speech! 11 feb, 2012 14:13 |
|
Alice...
Elev |
Asså gud vad jag älskar den här ff:n!! ♥
och btw, jag skulle vilja vara med igen, var med lite kort i typ 2 kapitel lite kort bara, det skulle bara awesåme att vara med igen så du kan skriva upp mig på listan, he-he
11 feb, 2012 14:15 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Alice...: Asså gud vad jag älskar den här ff:n!! ♥ och btw, jag skulle vilja vara med igen, var med lite kort i typ 2 kapitel lite kort bara, det skulle bara awesåme att vara med igen så du kan skriva upp mig på listan, he-he Du är ju redan uppskriven. Men jag kan inte lova att du dyker upp igen, eftersom jag ändå vill prioritera dem som inte varit med alls. Och sedan de som bara nämnts en gång. 11 feb, 2012 15:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen