Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 468 469 470 ... 700 701 702
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Det där känner jag verkligen igen =)

=) - just like themarauder

19 feb, 2012 22:21

Borttagen

Avatar


Det är fint

jag har nog själv inte insett hur kär jag är.

19 feb, 2012 22:23

themarauder
Lärare

Avatar


Det har gått såpass lång tid att jag ofta glömmer det =) Ingenting är riktigt nytt längre - men jag kommer alltid att älska honom. Han är det finaste jag har =) Han vet precis hur jag fungerar! Och vi har så sjukt roligt ihop! Och han är.. Fin =) ♥ hihi, och bara min!

=) - just like themarauder

19 feb, 2012 22:27

Borttagen

Avatar


Snart två månader sedan vi båda insåg att vi sprang omkring och spanade på varandra. Och att de alla småretade oss med faktiskt inte bara var småret utan sanning. Det var sbolut den finaste julaftonen jag någonsin haft ♥

Shit, två månader? hahah, är det redan det. XD

Jo jag känner igen det dära, vi känner ju fortfarande inte varandra perfekt, men otroligt bra för att ha känt varandra så kort tid.l

20 feb, 2012 09:18

themarauder
Lärare

Avatar


Min pojkvän var min "vandrande kudde". Jag låg alltid över hos honom eftersom att hon bodde så centralt när vi var på fest etc. Så jag hade sovit över hos honom mer efter två månader än vad jag hade sovit hos mitt ex.
Fem månader tog det innan vi blev tillsammans, haha! =) Nu har vi varit tillsammans i snart åtta månader!
Sedan har vi gått i samma klass i 1,5 år och har vetat vilka vi är sen vi var typ 11!
Så vi vet i princip allt om varandra

=) - just like themarauder

20 feb, 2012 11:50

Borttagen

Avatar


Åh vad fint

Ja, jag träffade ju min kille på min praktikbåt. Det gick verkligen poff, tog inte ens en månad sedan var vi fast vid varandra. Det var nästan kärlek vid första ögonkastet.

20 feb, 2012 12:06

themarauder
Lärare

Avatar


Aaew =) kärlek är mysigt!!

=) - just like themarauder

20 feb, 2012 12:08

Borttagen

Avatar


Det är det. Åh jag hr en lång text med hur jagreflekterade sönder allt han gjorde, som jag skrev precis innan vi typ blev tillsammans. Ibland läser jag den och bara ler. Alla små saker han sa, åhh alltså. Nu saknar jag han bara ännu mer ♥

20 feb, 2012 12:12

themarauder
Lärare

Avatar


Jag skrev alltid ner allting som hade hänt innan! Allt han hade sagt, vad han gjort och hur jag kände etc


=) - just like themarauder

20 feb, 2012 12:49

Lily Evans
Elev

Avatar


Kan väl inte säga något annat än att den är sjukt jobbigt att vara olyckligt kär i en ganska så populär kille, inte super eftertraktad vad jag vet, men tillhör ändå det "populära gänget" medan jag tillhör det andra gänget typ... Jo, jag har många vänner - och inte mycket kontakt med killen jag är kär i... Livet känns underbart :$
Kommentera inte stavfel och sånt, har man en htc får man tåla den...

‎"A true friend is someone who says nice things behind your back."

21 feb, 2012 01:37

1 2 3 ... 468 469 470 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.