UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
7 jan, 2016 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: snöfall påminner om mjäll. HAH! "Nej, se det mjällar! Nej, se det mjällar! Det var väl tråkigt, fy fan!" 7 jan, 2016 22:06 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: snöfall påminner om mjäll. HAH! "Nej, se det mjällar! Nej, se det mjällar! Det var väl tråkigt, fy fan!" HAAAAAAHHAHAHA 7 jan, 2016 22:40 |
|
Airi
Elev |
Star Wars-filmen hade kunnat sluta liksom lite tidigare så att
Spoiler: blir i nästa film.Tryck här för att visa! 8 jan, 2016 14:53 |
|
Disenchanted
Elev |
Jag hade haft så höga förväntningar på Mad Max: Fury Road eftersom folk runt omkring sagt att den var så bra. Det var verkligen INTE en film för mig, så långtråkig. Tyckte inte det var någon handling bara en lång biljakt. Enformig helt enkelt!
Det lilla som jag tyckte om var bandet som spelade hårdrock och de bra skådespelarna.
8 jan, 2016 21:14 |
|
nowisa
Elev |
Jag ogillar Liam Payne, asså han får verkligen inte samma uppmärksamhet av dem andra medlemmarna och det är jättedåligt ju.
Sedan Omar Rudberg, the biggest transfob ever. Först twittrar han ut ''Feminism - A person who belives in all sexes'' eller något liknande. Sedan så skriver han till några (bla en person jag pratat med ett tag) ''Jag går innan du får en mensattack, hejdå.'' Dem personerna sa att det finns mer kön än dem två binära och det är sant. Han exkluderar transpersoner. DUBBELMORAL. Dessutom så har jag alltid ogillat The Foo Conspiracy, eller aa.. Hatat. Så wanna-be typ alla pojkband. Men dem är jättedåliga. ah blir så arg
8 jan, 2016 21:36 |
|
regn
Elev |
jag tycker inte att Breaking Bad är speciellt bra.. har försökt se de flera gången och har sett hela säsong ett, men jag fastnar verkligen inte!
![]() ![]()
9 jan, 2016 01:13 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av nowisa: Jag ogillar Liam Payne, asså han får verkligen inte samma uppmärksamhet av dem andra medlemmarna och det är jättedåligt ju. Sedan Omar Rudberg, the biggest transfob ever. Först twittrar han ut ''Feminism - A person who belives in all sexes'' eller något liknande. Sedan så skriver han till några (bla en person jag pratat med ett tag) ''Jag går innan du får en mensattack, hejdå.'' Dem personerna sa att det finns mer kön än dem två binära och det är sant. Han exkluderar transpersoner. DUBBELMORAL. Dessutom så har jag alltid ogillat The Foo Conspiracy, eller aa.. Hatat. Så wanna-be typ alla pojkband. Men dem är jättedåliga. ah blir så arg Det här står i min gamla grannes instabio ''1% människa 99% foooer ♥ ♥ ♥ ♥'' och jag känner ba tur att du är lite mänsklig i alla fall sen min kompis har hört Felix sjunga irl utan mikrofon och de lät FÖRJÄVLIGT 9 jan, 2016 15:23 |
|
nowisa
Elev |
Skrivet av Embroyo: Skrivet av nowisa: Jag ogillar Liam Payne, asså han får verkligen inte samma uppmärksamhet av dem andra medlemmarna och det är jättedåligt ju. Sedan Omar Rudberg, the biggest transfob ever. Först twittrar han ut ''Feminism - A person who belives in all sexes'' eller något liknande. Sedan så skriver han till några (bla en person jag pratat med ett tag) ''Jag går innan du får en mensattack, hejdå.'' Dem personerna sa att det finns mer kön än dem två binära och det är sant. Han exkluderar transpersoner. DUBBELMORAL. Dessutom så har jag alltid ogillat The Foo Conspiracy, eller aa.. Hatat. Så wanna-be typ alla pojkband. Men dem är jättedåliga. ah blir så arg Det här står i min gamla grannes instabio ''1% människa 99% foooer ♥ ♥ ♥ ♥'' och jag känner ba tur att du är lite mänsklig i alla fall sen min kompis har hört Felix sjunga irl utan mikrofon och de lät FÖRJÄVLIGT HAHAHHAAH 1% mänsklig, ja usch alla gillar honom för att han är "snygg"
9 jan, 2016 15:26 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av nowisa: Skrivet av Embroyo: Skrivet av nowisa: Jag ogillar Liam Payne, asså han får verkligen inte samma uppmärksamhet av dem andra medlemmarna och det är jättedåligt ju. Sedan Omar Rudberg, the biggest transfob ever. Först twittrar han ut ''Feminism - A person who belives in all sexes'' eller något liknande. Sedan så skriver han till några (bla en person jag pratat med ett tag) ''Jag går innan du får en mensattack, hejdå.'' Dem personerna sa att det finns mer kön än dem två binära och det är sant. Han exkluderar transpersoner. DUBBELMORAL. Dessutom så har jag alltid ogillat The Foo Conspiracy, eller aa.. Hatat. Så wanna-be typ alla pojkband. Men dem är jättedåliga. ah blir så arg Det här står i min gamla grannes instabio ''1% människa 99% foooer ♥ ♥ ♥ ♥'' och jag känner ba tur att du är lite mänsklig i alla fall sen min kompis har hört Felix sjunga irl utan mikrofon och de lät FÖRJÄVLIGT HAHAHHAAH 1% mänsklig, ja usch alla gillar honom för att han är "snygg" ja man ba guurl u need 2 learn what good meat is 9 jan, 2016 15:27 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen