One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
16 maj, 2012 22:23 |
|
scarhead
Lärare |
16 maj, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
OMGG DETTA MÅSTE FIRAS!!! 16 maj, 2012 22:28 |
|
Borttagen
|
16 maj, 2012 22:40 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag sitter och nördar 1D-tweets på twitter
speech! 16 maj, 2012 22:41 |
|
scarhead
Lärare |
directioners, soon we have 470... sides? sidor. i don't know. in this thread.
i'm proud of you. i'm proud of us. we have survived fangirlingattacks, attacks from people, loss, crying attacks, and we've been through a lot happiness too. THE BRIT, DUDE. we will always be there for each other. we will always be here together. we will get through everything together. you see, there were this five boys that brought us together. five special, beautiful and talented boys. they made us friends. some of us maybe already were friends, but i have more friends this way. you all are special for me. and you always will. I'M PROUD OF YOU KEEPING THIS THREAD ALIVE. 16 maj, 2012 22:51 |
|
J00KERN
Elev |
Jag är tvungen att lägga upp det här cause it's hilarious.
![]() ![]() HAHAHAH *LE CREY* UNDERBAR GUBBE. ORKAR INTE ![]()
17 maj, 2012 00:37 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag sitter och nördar 1D-tweets på twitter Jag meeed Heter du? Min fan twitter heter acciohazza LOL/LLN (vad föredrar ni?) 17 maj, 2012 01:34 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Maharajah: Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag sitter och nördar 1D-tweets på twitter Jag meeed Heter du? Min fan twitter heter acciohazza LOL/LLN (vad föredrar ni?) Jag har bara en twitter, trolle09 xdd den är typ personlig och fan twitter c: & följer dig nu. c: speech! 17 maj, 2012 08:22 |
|
IamAK
Elev |
följ gärna mig på twitter peeps! https://twitter.com/#!/MileyAnneTisdal behöver fler directioners xD
17 maj, 2012 12:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen