Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
19 feb, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
Jag saknar min pojkvän lite för mycket.
19 feb, 2012 21:45 |
|
themarauder
Lärare |
19 feb, 2012 21:47 |
|
Borttagen
|
Har inte sett honom på typ en vecka, och bara fått några enstaka sms. =(
19 feb, 2012 21:51 |
|
themarauder
Lärare |
19 feb, 2012 21:57 |
|
Borttagen
|
Ungefär lika länge då.
Men han kommer hem på tisdag 19 feb, 2012 22:01 |
|
themarauder
Lärare |
19 feb, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Det hoppas jag med
Min jobbar ju, så inte mycket man kan göra. Men en vecka åt gången är egentligen inte så farligt. 19 feb, 2012 22:05 |
|
themarauder
Lärare |
19 feb, 2012 22:08 |
|
Borttagen
|
Jo för det mesta är det det.
men ibland har man tuffa veckor, och då är det jobbigt att inte ha honom här. Det är något när han pratar, eller när han håller om mig, som alltid lyckas få mig att känna mig lugn. 19 feb, 2012 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen