Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 467 468 469 ... 700 701 702
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Haha !

=) - just like themarauder

19 feb, 2012 21:38

Borttagen

Avatar


Jag saknar min pojkvän lite för mycket.

19 feb, 2012 21:45

themarauder
Lärare

Avatar


Jag också min är sjuk och jag har inte träffat honom på länge!

=) - just like themarauder

19 feb, 2012 21:47

Borttagen

Avatar


Har inte sett honom på typ en vecka, och bara fått några enstaka sms. =(

19 feb, 2012 21:51

themarauder
Lärare

Avatar


sist jag såg honom var i onsdags..

=) - just like themarauder

19 feb, 2012 21:57

Borttagen

Avatar


Ungefär lika länge då.

Men han kommer hem på tisdag Och brukar alltid ringa mig på tisdagkvällen. Längtar tills dess

19 feb, 2012 22:01

themarauder
Lärare

Avatar


=) ♥ Jag hoppas att min är frisk imorgon!

=) - just like themarauder

19 feb, 2012 22:04

Borttagen

Avatar


Det hoppas jag med

Min jobbar ju, så inte mycket man kan göra. Men en vecka åt gången är egentligen inte så farligt.

19 feb, 2012 22:05

themarauder
Lärare

Avatar


Nej absolut inte =) det är faktiskt rätt hälsosamt!

=) - just like themarauder

19 feb, 2012 22:08

Borttagen

Avatar


Jo för det mesta är det det.

men ibland har man tuffa veckor, och då är det jobbigt att inte ha honom här. Det är något när han pratar, eller när han håller om mig, som alltid lyckas få mig att känna mig lugn.

19 feb, 2012 22:10

1 2 3 ... 467 468 469 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.