UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Jag tycker att Clowner och Hästar är jätteläskiga!
Men jag älskar banan på pizzor! 4 jan, 2016 16:02 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Embroyo: Skrivet av Airi: Insidan ut (filmen) var så sorglig, jag storgrät i soffan när jag såg den ;-; Åh jag med! Det är väl ändå ingen unpopular opinion, tyckte inte typ alla det? Då är det väl snarare en unpopular opinion att jag inte tyckte den var så fantastiskt bra som alla andra. Bra, visst, men jag grät inte när jag såg den ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 5 jan, 2016 15:41 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Amaanda: Jag älskar tjocka böcker. Förstår inte varför många flyr vid ens tanken på att läsa dem? Bra och tjocka böcker är ju det bästa som finns! En tunn bok tar ju slut direkt
5 jan, 2016 19:08 |
|
skogsvarelser
Elev |
HATAR verkligen morran & tobias den ger mig rysningar
es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 5 jan, 2016 19:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av skogsvarelser: HATAR verkligen morran & tobias den ger mig rysningar men bubbis 5 jan, 2016 19:49 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av skogsvarelser: HATAR verkligen morran & tobias den ger mig rysningar TACK! Jag också! Jag får typ panik efter bara några sekunder. Det. Är. Så. Hemskt. ![]() ![]()
5 jan, 2016 19:52 |
|
Airi
Elev |
6 jan, 2016 10:04 |
|
Aproximadamente
Elev |
Jag tycker oftast det är roligt att skriva prov.
rollspelar på svenskahogwarts.com 7 jan, 2016 02:24 |
|
Airi
Elev |
Skrivet av Aproximadamente: håller med!! Det är mycket roligare än läxor!Jag tycker oftast det är roligt att skriva prov. 7 jan, 2016 17:48 |
|
Borttagen
|
JAG HATAR HALLOWEEN!!!
Det är bara så jobbigt! Känslan när alla går runt med sminkade köttsår och alla äckliga lekar och sånt! JAG HATAR DET!!! Finns det liksom INGEN mer på skolan som är som jag och inte kan se köttsår utan att typ spy?! I mellanstadiet är det lugnt, men på högstadiet så har vi liksom en hel dag där alla går runt med blod och äckliga larver och sånt ÖVERALLT! JAG MÅR DÅLIGT AV DET! OKEJ?! SÅ KAN NI BARA GE ER??!! Kan inte fatta att skolan faktiskt har en dag till det. Det kan ju liksom inte bara vara jag på hela högstadiet som knappt kunde uthärda den dagen? Usch och fy! Nästa år stannar jag hemma! </3 7 jan, 2016 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen