Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mammor alltså eh.
Jag går verkligen inte ihop med min mamma. Och ibland blir jag bara galen. Och hon blir det med. GHA. 19 feb, 2012 16:03 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Om jag får en dotter till så kan hon heta Luna Johanna någontingmer. Och om jaga bar får en dotter får hon heta Lily Johanna Ellinor Sara, kärt barn har många namn säger man ju Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av themarauder: Klart vi hade brytt oss om du skulle få barn nu! Arton år är fortfarande väldigt tidigt.Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av themarauder: Okej Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av themarauder: Är du gravid? O__O Skrivet av Josefin_Weasley: Jag </3 mens D: Blev inte jättelycklig när jag upptäckte att jag hade mens imorse. Är i alla fall glad att jag slapp det under hela veckan, då jag har åkt skidor. Nu fick jag sitta i bilen med mensvärk istället Du är i alla fall inte gravid!! Positiva nyheter Grattis isf Det hoppas jag verkligen inte =) men jag är rädd ibland att jag är det... Jag är en sådan person som lätt skulle kunna bli med barn alldeles för tidigt. Jag är en liten otursfågel =D Det är absolut inte drömsituationen! Jag kände mig plötsligt så "stor". Jag ska ändå fylla arton i år. Hade jag fått barn nu hade nog ingen riktigt brytt sig :O Bläh, hatar att bli "vuxen". sötalillaarasara: Glöm det! Om jag får en son ska han hete Neville och om jag får en dotter ska hon heta Lily. Men hon skulle heta Lily Sara Ellinor iaf ♥ Broken heart DDDD: Jag känner mig mobbad </3 För övrigt skulle ju jag ha en Lily D: Dumma storasyster.
19 feb, 2012 16:17 |
|
Tramptass96
Elev |
När jag får barn villa jag döpa dom till Kennerth Romeo Sirius om det är en pojk(Romeo som tilltalsnamn) och Emma Charlie Julia om det är en tjej(Charlie som tilltalsnamn). Men jag kommer säkert ändra mig när jag väl får barn som jag inte planerar att ha på många år
![]() CreepyCorner
19 feb, 2012 20:38 |
|
themarauder
Lärare |
19 feb, 2012 20:42 |
|
J-star Black
Elev |
Vet inte vad mina barn ska heta, antagligen ska de heta något kurdiskt, måste fortsätta med traditionen, typ. Men i mellannamn ska de ha HP namn. Om det är en kille ska han heta Sirius eller Draco, älskar det namnet. Är det en tjej ska hon heta Nymphadora eller Bellatrix
![]() ![]()
19 feb, 2012 20:48 |
|
juliaweasly
Elev |
Fuck Mensvärk....
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
19 feb, 2012 20:48 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av juliaweasly: Fuck Mensvärk.... TIPS: Värm en rispåse (vissa har värmedynor etc. Själv har jag ett gammalt örngott med "rått" ris i) och lägg på din mage! Det får dig att slappna av =) - just like themarauder 19 feb, 2012 20:50 |
|
juliaweasly
Elev |
Jo brukar det!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
19 feb, 2012 21:16 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av juliaweasly: Jo brukar det! Vad skönt att det inte gör så ont idag =) annars kan det var gott att vräka i sig choklad, dricka cola och inte göra något viktigt alls! =) - just like themarauder 19 feb, 2012 21:19 |
|
juliaweasly
Elev |
Haha, en fotbolls avslutning var inte heller så fel!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
19 feb, 2012 21:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen