Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
16 jun, 2012 12:17 |
|
Borttagen
|
16 jun, 2012 12:38 |
|
Borttagen
|
16 jun, 2012 12:41 |
|
TacosPanda
Elev |
16 jun, 2012 15:01 |
|
lliissaa
Elev |
17 jun, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
Vi tjejer springer runt i huset medans vi borstar tänderna, vi läser på schampo flaskan i duschen. Vi skrattar åt våra egna skämt innan vi berättar dom. Vi behöver ingen klocka eftersom vi har en mobil, vi kan läsa en mening 10 gånger utan att förstå den. Vi trycker på dörren fast att det står dra. Vi säger va? Fast vi har förstått allt. Vi hatar när vinden förstör våran frisyr, vi kan se samma film 10 gånger. Vi måste ringa till våran mobiler för att hitta den, vi kan kolla på klockan för att sedan glömma vad den visade. Vi vänder på kudden för att sova på den kalla sidan. Vi sätter våra alarm tidigare så att vi kan ligga och sova längre. Innan vi går och lägger oss räknar vi ut hur många timmar vi sover, kopiera detta om du känner igen dig
17 jun, 2012 22:14 |
|
Seriously
Elev |
"If two people were meant to be together, eventually they'll find their way back." - Chuck Bass
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 17 jun, 2012 22:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Seriously: Chuck and Blair ♥"If two people were meant to be together, eventually they'll find their way back." - Chuck Bass 17 jun, 2012 22:27 |
|
Borttagen
|
Sometimes I feel
Like I'll never fall asleep I feel helpless You can't help me Fall asleep I like to dream But it scares me to think That at some point I'll forget when the dream began 18 jun, 2012 02:28 |
|
Fairydust
Elev |
I don't wanna break these chains! 18 jun, 2012 02:30 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen