UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av Ella01: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag förstår verkligen inte all hysteri med Håkan Hellström... Inte jag heller Vem är Håkan Hellström? O.O x) ^^ ✩✩✩ 3 jan, 2016 20:52 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Ella01: Skrivet av Holytail: Skrivet av Ella01: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag förstår verkligen inte all hysteri med Håkan Hellström... Inte jag heller Vem är Håkan Hellström? O.O x) ^^ Aha så han sjunger xD Då vet jag!
3 jan, 2016 20:54 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Amaanda: Jag älskar tjocka böcker. Förstår inte varför många flyr vid ens tanken på att läsa dem? jag med! Men bara om boken är bra När man liksom ska arbeta med ett häfe i skolan och måste läsa massa text blir alla bara 'NEEEJJ!!' och jag bara 'JJJAAA!!' xD ![]()
3 jan, 2016 21:07 |
|
Amaanda
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Sant! Man gillar ju inte direkt tjocka dåliga böcker cxSkrivet av Amaanda: Jag älskar tjocka böcker. Förstår inte varför många flyr vid ens tanken på att läsa dem? jag med! Men bara om boken är bra När man liksom ska arbeta med ett häfe i skolan och måste läsa massa text blir alla bara 'NEEEJJ!!' och jag bara 'JJJAAA!!' xD Men bra dock! Förstår inte varför man alltid ska kämpa för att läsa ut böcker? Finns ju inget bättre än att vara mitt inne i en bok man gillar. Tunna böcker tar ju slut alldeles för snabbt!
3 jan, 2016 21:51 |
|
Embroyo
Elev |
3 jan, 2016 23:59 |
|
Airi
Elev |
4 jan, 2016 10:25 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Airi: Insidan ut (filmen) var så sorglig, jag storgrät i soffan när jag såg den ;-; Åh jag med! 4 jan, 2016 13:27 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att tyska är ett väldigt vackert språk!
4 jan, 2016 15:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tycker att tyska är ett väldigt vackert språk! Håller med! 4 jan, 2016 15:30 |
|
Borttagen
|
4 jan, 2016 15:37 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen