One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Åh! Tycker så synd om Liam just nu! När han var yngre så bjöd han hela sin klass på kalas, men INGEN kom!! Blev gråtfärdig när jag hörde det! Fasst de kanske ångrar sig nu..? omg nooo daddy direction </3 Håller med! Han som är.så underbar! :O </3
16 maj, 2012 16:42 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Åh! Tycker så synd om Liam just nu! När han var yngre så bjöd han hela sin klass på kalas, men INGEN kom!! Blev gråtfärdig när jag hörde det! Fasst de kanske ångrar sig nu..? omg nooo daddy direction </3 Håller med! Han som är.så underbar! :O </3 Yes he is ♥
16 maj, 2012 16:50 |
|
Optic
Elev |
I min klass tycker de, att 1D är:
-bögiga (på ett negativt sätt) -fula -Harry borde klippa sig -Louis ser gammal ut -Niall är snyggast (BRA eftersom vissa tycker att han inte passar bra i bandet, att han är ful, osv.) 16 maj, 2012 16:51 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Optic: I min klass tycker de, att 1D är: -bögiga (på ett negativt sätt) -fula -Harry borde klippa sig -Louis ser gammal ut -Niall är snyggast (BRA eftersom vissa tycker att han inte passar bra i bandet, att han är ful, osv.) -.- Angry Emma här. Allt utom det sista ♥
16 maj, 2012 16:54 |
|
scarhead
Lärare |
vad mina kompisar tycker:
- what - inget - vadfan är det - va - - wmyb var rätt bra - wmyb var rätt dålig i love them 16 maj, 2012 16:55 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Optic: I min klass tycker de, att 1D är: -bögiga (på ett negativt sätt) -fula -Harry borde klippa sig -Louis ser gammal ut -Niall är snyggast (BRA eftersom vissa tycker att han inte passar bra i bandet, att han är ful, osv.) WTH?!?!?!? Förutom sista, då
16 maj, 2012 16:59 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av Maharajah: Alltså ska jag vara helt ärlig så är jag så trött på uttrycket directionator. Speciellt då jag ofta tycker att det används i allt för fel syfte. this! har alltid känt så. låter så fel att kalla någon "directionator", liksom... vem ger dig rätten att bestämma vad ett riktigt fan är och inte? och det låter så barnsligt för den delen. Exakt vad jag menar! 16 maj, 2012 17:03 |
|
Remembrall
Elev |
16 maj, 2012 17:16 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av Maharajah: Alltså ska jag vara helt ärlig så är jag så trött på uttrycket directionator. Speciellt då jag ofta tycker att det används i allt för fel syfte. this! har alltid känt så. låter så fel att kalla någon "directionator", liksom... vem ger dig rätten att bestämma vad ett riktigt fan är och inte? och det låter så barnsligt för den delen. Har slut på tummar, men detta inlägg är A+ Tycker du att nån i bandet är oattraktiv (lol hur stavas det) DIRECTIONATOR ogillar du en 1d-låt DIRECTIONATOR kan du inte allt om bandet DIRECTIONATOR shippar du inte nån i bandet DIRECTIONATOR tycke du om några andra band/artister mer än vad du gillar 1d DIRECTIONATOR ![]()
16 maj, 2012 17:17 |
|
_SanD_
Elev |
16 maj, 2012 17:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen