@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
16 maj, 2012 15:41 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av lillamymin: MUGGLIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!! Vet ni vad? Jag sitter pa ett hotell nagon rolig stans......Gissa var???? TOKYO!!!!!!!!!!!! Really? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 maj, 2012 15:42 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av lillamymin: MUGGLIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!! Vet ni vad? Jag sitter pa ett hotell nagon rolig stans......Gissa var???? TOKYO!!!!!!!!!!!! Really? You bet! I'm big in Japan ikvall Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 16 maj, 2012 15:43 |
|
scarhead
Lärare |
16 maj, 2012 15:43 |
|
Solkatten
Elev |
Fan också. Min kamera har dåligt med batteri men sitter så skönt så orkar inte gå och ladda den. Vill ju föra över klipp från den till datorn (som är till musikvideon).
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 maj, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
SO GET OUT GET OUT GET OUT OF MY HEAD
16 maj, 2012 15:47 |
|
scarhead
Lärare |
16 maj, 2012 15:48 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 maj, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Ekkiis - Aw, vad jobbigt :c förra torsdagen mådde jag illa så många gånger och jag var så trött på det. Mest för att jag har emetofobi, men jag hoppas du klarar dig i alla fall! Ojdå, ja det är ju inte så roligt att må illa/spy, särskillt inte om man har, som i ditt fall, emetofobi. =/ Jag har börjat må illa ganska ofta nu, fast det kan ju ha något med mina lite mindre bra matvanor att göra. Jag har dock lyckats att inte spy hittills, så hoppas att jag klarar det lite längre tills illamåendet går över igen. :s 16 maj, 2012 15:50 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av lillamymin: najs!!Skrivet av Solkatten: Skrivet av lillamymin: MUGGLIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!! Vet ni vad? Jag sitter pa ett hotell nagon rolig stans......Gissa var???? TOKYO!!!!!!!!!!!! Really? You bet! I'm big in Japan ikvall
16 maj, 2012 15:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen