@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bluebirdflies
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Längtar till gymnasiet. ♥ Fast först ett långt och skönt sommarlov ofc. Vilket program ska du gå? Estetik & media, sj? Najs Min kusin ska också det. Skulle aldrig klara av att gå där. Nä, jag går där nu. Ska börja tvåan, men meddela din kusin om att det kommer bli värsta chocken i början, det är så himla mycket man måste göra Hälsa din kusin att det är så himla värt det efteråt! draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 15 maj, 2012 23:09 |
|
Solkatten
Elev |
Har 34 glosor tills imorgon ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2012 23:11 |
|
Borttagen
|
15 maj, 2012 23:13 |
|
whirlwinds
Elev |
15 maj, 2012 23:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hemkomst efter tre, fyra timmar på Gekås Ullared har betytt att min signerade Alvaro Tapia-skiss (Harry Potter) samt signaturen av Anthony Daniels fått sig fina platser i lägenheten (inramade ♥) och förrådet på plåser, tandborstar, tamponger, shampoo, balsam osv. fått sig en utökning.
OCH SÅ HAR JAG FIXAT MIG HÄRLIGA TRÄNINGSKÄLDER! ♥ Vill avsluta japanska kursen nu så att jag kan träna 24/7 typ. Omg. Ja. Köpte nya springskor i lördags och nu har jag tunn jacka, byxa samt en sommarkort löpar/spinningbyxa som kommer vara fantastiskt skön att ha på sig på lunchtidsträningarna utomhus ♥ och tränings-bh:arna. OMG så sköna! ♥ och så fanns min favoritkaka för 10kr/paketet REMI! ♥ MMMMMMMmmmm onyttigt är bra höhö! och bambu-strumpor: så ofantligt sköna! Köpte ett bambu-underställ förra gången och det är så sjukt mjukt och härligt! ooooohhh Ullared, alltid lika härligt att komma hem därifrån! ps. Jag köpte första säsongen av Downton Abbey (som jag länge velat se men inte tagit mig tid till) samt de tre första säsongerna i NCIS. Lånade 1:an och 2:an av en kompis och har insett att jag MÅSTE ha de första tre, fyra säsongerna i serien. Älskar verkligen NCIS! ♥♥♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 maj, 2012 23:32 |
|
Borttagen
|
Borde sova. Ska upp kl 06,00 *gäspar*
15 maj, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Jag tror inte Cara Riddle någonsin varit utloggad från mugglis så länge som idag... :3
15 maj, 2012 23:40 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Oooooh. När jag var liten och gick hos dagmamman så hade hon ett kassettband med två låtar som jag tyckte extra mycket om. Det var följande:
och den här: (OMG ♥! jag gillar den fortfarande extremt mycket). ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 maj, 2012 23:48 |
|
Borttagen
|
Gonatt folk ♥
15 maj, 2012 23:59 |
|
Prue
Elev |
Herregud, snacka om flyt? Igår kom Jensen Ackles' autograf i brevlådan
16 maj, 2012 00:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen