Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4662 4663 4664 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
bluebirdflies
Elev

Avatar


Skrivet av J-star Black:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av J-star Black:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av J-star Black:
Skrivet av Solkatten:
Längtar till gymnasiet. ♥ Fast först ett långt och skönt sommarlov ofc.

Vilket program ska du gå?

Estetik & media, sj?

Najs Natur^^

Min kusin ska också det. Skulle aldrig klara av att gå där.

Nä, jag går där nu. Ska börja tvåan, men meddela din kusin om att det kommer bli värsta chocken i början, det är så himla mycket man måste göra


Hälsa din kusin att det är så himla värt det efteråt! (natur)

draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3

15 maj, 2012 23:09

Solkatten
Elev

Avatar


Har 34 glosor tills imorgon ...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 maj, 2012 23:11

Borttagen

Avatar


Miskel ofta att du går på af -> min gamla skola!
Vilken klass?!

15 maj, 2012 23:13

whirlwinds
Elev

Avatar


tog helg idag, rätt trevligt osv

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4190059%2F9-3%2F20170802_121833_1761619971_5981a8cd2a6b22bba90d6e3b.jpg

15 maj, 2012 23:20

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Hemkomst efter tre, fyra timmar på Gekås Ullared har betytt att min signerade Alvaro Tapia-skiss (Harry Potter) samt signaturen av Anthony Daniels fått sig fina platser i lägenheten (inramade ♥) och förrådet på plåser, tandborstar, tamponger, shampoo, balsam osv. fått sig en utökning.

OCH SÅ HAR JAG FIXAT MIG HÄRLIGA TRÄNINGSKÄLDER! ♥ Vill avsluta japanska kursen nu så att jag kan träna 24/7 typ. Omg. Ja. Köpte nya springskor i lördags och nu har jag tunn jacka, byxa samt en sommarkort löpar/spinningbyxa som kommer vara fantastiskt skön att ha på sig på lunchtidsträningarna utomhus ♥ och tränings-bh:arna. OMG så sköna! ♥

och så fanns min favoritkaka för 10kr/paketet REMI! ♥ MMMMMMMmmmm onyttigt är bra höhö! och bambu-strumpor: så ofantligt sköna! Köpte ett bambu-underställ förra gången och det är så sjukt mjukt och härligt!

ooooohhh Ullared, alltid lika härligt att komma hem därifrån!

ps. Jag köpte första säsongen av Downton Abbey (som jag länge velat se men inte tagit mig tid till) samt de tre första säsongerna i NCIS. Lånade 1:an och 2:an av en kompis och har insett att jag MÅSTE ha de första tre, fyra säsongerna i serien. Älskar verkligen NCIS! ♥♥♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

15 maj, 2012 23:32

Borttagen

Avatar


Borde sova. Ska upp kl 06,00 *gäspar*

15 maj, 2012 23:37

Borttagen

Avatar

+1


Jag tror inte Cara Riddle någonsin varit utloggad från mugglis så länge som idag... :3

15 maj, 2012 23:40

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Oooooh. När jag var liten och gick hos dagmamman så hade hon ett kassettband med två låtar som jag tyckte extra mycket om. Det var följande:

och den här: (OMG ♥! jag gillar den fortfarande extremt mycket).

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

15 maj, 2012 23:48

Borttagen

Avatar


Gonatt folk ♥

15 maj, 2012 23:59

Prue
Elev

Avatar


Herregud, snacka om flyt? Igår kom Jensen Ackles' autograf i brevlådan och fick också veta att jag vunnit säsong 2 av Modern Family på dvd! Gött

16 maj, 2012 00:27

1 2 3 ... 4662 4663 4664 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.