@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Visste ni att vänsterhänta lever i snitt 9 år längre än högerhänta? Trodde det var tvärtom? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2012 22:53 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Solkatten: Längtar till gymnasiet. ♥ Fast först ett långt och skönt sommarlov ofc. Vilket program ska du gå? ![]() ![]()
15 maj, 2012 22:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Visste ni att vänsterhänta lever i snitt 9 år längre än högerhänta? Trodde det var tvärtom? Oj ja förlåt 15 maj, 2012 22:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Längtar till gymnasiet. ♥ Fast först ett långt och skönt sommarlov ofc. Vilket program ska du gå? Estetik & media, sj? MadEye Moody - HAHA. ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2012 22:54
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-15 kl. 22:54
|
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Längtar till gymnasiet. ♥ Fast först ett långt och skönt sommarlov ofc. Vilket program ska du gå? Estetik & media, sj? Najs ![]() ![]()
15 maj, 2012 22:54 |
|
Borttagen
|
Finns det något gymnasium för författare? Elr måste man välja journalistik?
15 maj, 2012 22:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Längtar till gymnasiet. ♥ Fast först ett långt och skönt sommarlov ofc. Vilket program ska du gå? Estetik & media, sj? Najs Min kusin ska också det. Skulle aldrig klara av att gå där. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2012 22:55 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Längtar till gymnasiet. ♥ Fast först ett långt och skönt sommarlov ofc. Vilket program ska du gå? Estetik & media, sj? Najs Min kusin ska också det. Skulle aldrig klara av att gå där. Nä, jag går där nu. Ska börja tvåan, men meddela din kusin om att det kommer bli värsta chocken i början, det är så himla mycket man måste göra ![]() ![]()
15 maj, 2012 22:56 |
|
Borttagen
|
Vad skulle ni säga om det stod borttagen helt plötsligt på alla mina inlägg?
15 maj, 2012 23:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad skulle ni säga om det stod borttagen helt plötsligt på alla mina inlägg? Jag skulle bli helt "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2012 23:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen