@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
För att jag har sånn koll på allt..
Instuderingsfrågor. Är det nått man bör ha svarat på INNAN man går på en utbildning? eller får man en stund o göra det under utbidlningen..? My god vad jag har glömt mkt.. 15 maj, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
15 maj, 2012 21:59 |
|
IamAK
Elev |
följ mig gärna på twitter människor
15 maj, 2012 22:02 |
|
Miskel
Elev |
15 maj, 2012 22:17
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-15 kl. 22:30
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Prue: Jag önskar att jag bara kunde resa! Åka från land till land, se nya städer, platser, möta nya människor, uppleva nya saker, lära mig mer... Jag vill lämna all ångest och den trista vardagen bakom mig och åka iväg till Frankrike, Italien, Brasilien, England, Asien, Usa... Bara resa och resa och resa! Men pengar. Som Foki gör ... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2012 22:23 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Prue: Jag önskar att jag bara kunde resa! Åka från land till land, se nya städer, platser, möta nya människor, uppleva nya saker, lära mig mer... Jag vill lämna all ångest och den trista vardagen bakom mig och åka iväg till Frankrike, Italien, Brasilien, England, Asien, Usa... Bara resa och resa och resa! Men pengar. Som Foki gör ... Hahaha, high five for that one! ![]() ![]() Din reaktion av mina så awesome slaps: ![]()
15 maj, 2012 22:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Prue: Jag önskar att jag bara kunde resa! Åka från land till land, se nya städer, platser, möta nya människor, uppleva nya saker, lära mig mer... Jag vill lämna all ångest och den trista vardagen bakom mig och åka iväg till Frankrike, Italien, Brasilien, England, Asien, Usa... Bara resa och resa och resa! Men pengar. Som Foki gör ... Hahaha, high five for that one! ![]() ![]() Din reaktion av mina så awesome slaps: ![]() Haha xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
OMG NU VET JAG VILKEN VÄRDFAMILJ JAG SKA BO HOS PÅ MIN SPRÅKRESA I SOMMAR. ♥
Jag har längtat som en galning på att få reda på det! '-' 15 maj, 2012 22:43 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar till gymnasiet. ♥ Fast först ett långt och skönt sommarlov ofc.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 maj, 2012 22:44 |
|
Borttagen
|
Visste ni att vänsterhänta lever i snitt 9 år längre än högerhänta?
15 maj, 2012 22:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen