Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av themarauder: Skrivet av Li: Alltså att skaffa barn för att få en viss reaktion känns ju inte som en bra anledning... :p Jag kom och tänka på när du skrev det - Var det inte en trend att vara gravid ett tag? Det var typ tusen bloggar! Alla var under 20. Här där jag bor har vi några stycken också! Jo, det var en trend och det har varit ganska romantiserat att vara tonårsförälder, som om det är bättre och finare osv. Jättemycket problem. Jättemånga som är så desperata att bli gravida att de ljuger om skydd och dyl. för sin partner Det är ju bara dumt, det är samma sak med att vara hemmafru, som om alla kommer att bo som Maria Montazami bara för att man är hemmafru.... ![]() ![]()
19 feb, 2012 12:33 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Li: Skrivet av themarauder: Skrivet av Li: Alltså att skaffa barn för att få en viss reaktion känns ju inte som en bra anledning... :p Jag kom och tänka på när du skrev det - Var det inte en trend att vara gravid ett tag? Det var typ tusen bloggar! Alla var under 20. Här där jag bor har vi några stycken också! Jo, det var en trend och det har varit ganska romantiserat att vara tonårsförälder, som om det är bättre och finare osv. Jättemycket problem. Jättemånga som är så desperata att bli gravida att de ljuger om skydd och dyl. för sin partner Det är så fruktansvärt! Är man redo att kanske förstöra två liv för uppmärksamhet och en intressant blogg? (Nu behöver man absolut inte förstöra barnets liv genom att bli gravid så tidigt - och man behöver inte förstöra sitt eget heller - MEN det finns helt klart en risk att det slutar illa!) =) - just like themarauder 19 feb, 2012 12:41 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Li: Skrivet av themarauder: Skrivet av Li: Alltså att skaffa barn för att få en viss reaktion känns ju inte som en bra anledning... :p Jag kom och tänka på när du skrev det - Var det inte en trend att vara gravid ett tag? Det var typ tusen bloggar! Alla var under 20. Här där jag bor har vi några stycken också! Jo, det var en trend och det har varit ganska romantiserat att vara tonårsförälder, som om det är bättre och finare osv. Jättemycket problem. Jättemånga som är så desperata att bli gravida att de ljuger om skydd och dyl. för sin partner Det är så fruktansvärt! Är man redo att kanske förstöra två liv för uppmärksamhet och en intressant blogg? (Nu behöver man absolut inte förstöra barnets liv genom att bli gravid så tidigt - och man behöver inte förstöra sitt eget heller - MEN det finns helt klart en risk att det slutar illa!) Och inte bara två liv utan tre möjligen. Hade en bekant som hade en kompis vars flickvän lurade honom till att tro att hon åt p-piller, vilket hon inte gjorde, och blev gravid... Och han var ju inte redo och ville inte ha barn, men hon vägrar göra abort för hon har ju sett hur mysigt det är med barn tidigt på typ Unga mödrar osv, och jag tycker det är hemskt att sätta liv till världen under de värsta av lögner without something there is no nothing 19 feb, 2012 12:43 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Li: Skrivet av themarauder: Skrivet av Li: Skrivet av themarauder: Skrivet av Li: Alltså att skaffa barn för att få en viss reaktion känns ju inte som en bra anledning... :p Jag kom och tänka på när du skrev det - Var det inte en trend att vara gravid ett tag? Det var typ tusen bloggar! Alla var under 20. Här där jag bor har vi några stycken också! Jo, det var en trend och det har varit ganska romantiserat att vara tonårsförälder, som om det är bättre och finare osv. Jättemycket problem. Jättemånga som är så desperata att bli gravida att de ljuger om skydd och dyl. för sin partner Det är så fruktansvärt! Är man redo att kanske förstöra två liv för uppmärksamhet och en intressant blogg? (Nu behöver man absolut inte förstöra barnets liv genom att bli gravid så tidigt - och man behöver inte förstöra sitt eget heller - MEN det finns helt klart en risk att det slutar illa!) Och inte bara två liv utan tre möjligen. Hade en bekant som hade en kompis vars flickvän lurade honom till att tro att hon åt p-piller, vilket hon inte gjorde, och blev gravid... Och han var ju inte redo och ville inte ha barn, men hon vägrar göra abort för hon har ju sett hur mysigt det är med barn tidigt på typ Unga mödrar osv, och jag tycker det är hemskt att sätta liv till världen under de värsta av lögner Uschuschusch! Det är verkligen fruktansvärt :O Det finns en film som handlar om detta "The pregnancy pact" som är baserad på en sann historia om några femtonåringar som tillsammans bestämt att bli gravida samtidigt! =) - just like themarauder 19 feb, 2012 12:51 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Lyckat att ha fått mens under skidveckan två år i rad nu då ._.
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 19 feb, 2012 14:22 |
|
Amandan
Elev |
^ this alltså. Lyckas få det direekt när vi anlände till stugan vi skulle bo i. Tog slut nu, när vi är påväg hem. Fml.
Min tumblr!
19 feb, 2012 14:26 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Amandan: ^ this alltså. Lyckas få det direekt när vi anlände till stugan vi skulle bo i. Tog slut nu, när vi är påväg hem. Fml. Uschusch! Förjävligt alltså! Jag får det alltid när jag ska åka hem - och så har man inget med sig... Värsta hemresorna någonsin! =) - just like themarauder 19 feb, 2012 14:42 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av themarauder: Jag fick det igår morse när vi skulle hem, men jag hade som tur var med mig skydd Skrivet av Amandan: ^ this alltså. Lyckas få det direekt när vi anlände till stugan vi skulle bo i. Tog slut nu, när vi är påväg hem. Fml. Uschusch! Förjävligt alltså! Jag får det alltid när jag ska åka hem - och så har man inget med sig... Värsta hemresorna någonsin!
19 feb, 2012 15:04 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av themarauder: Jag fick det igår morse när vi skulle hem, men jag hade som tur var med mig skydd Skrivet av Amandan: ^ this alltså. Lyckas få det direekt när vi anlände till stugan vi skulle bo i. Tog slut nu, när vi är påväg hem. Fml. Uschusch! Förjävligt alltså! Jag får det alltid när jag ska åka hem - och så har man inget med sig... Värsta hemresorna någonsin! =) - just like themarauder 19 feb, 2012 15:09 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av themarauder: Klart vi hade brytt oss om du skulle få barn nu! Arton år är fortfarande väldigt tidigt.Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av themarauder: Okej Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av themarauder: Är du gravid? O__O Skrivet av Josefin_Weasley: Jag </3 mens D: Blev inte jättelycklig när jag upptäckte att jag hade mens imorse. Är i alla fall glad att jag slapp det under hela veckan, då jag har åkt skidor. Nu fick jag sitta i bilen med mensvärk istället Du är i alla fall inte gravid!! Positiva nyheter Grattis isf Det hoppas jag verkligen inte =) men jag är rädd ibland att jag är det... Jag är en sådan person som lätt skulle kunna bli med barn alldeles för tidigt. Jag är en liten otursfågel =D Det är absolut inte drömsituationen! Jag kände mig plötsligt så "stor". Jag ska ändå fylla arton i år. Hade jag fått barn nu hade nog ingen riktigt brytt sig :O Bläh, hatar att bli "vuxen". sötalillaarasara: Glöm det! Om jag får en son ska han hete Neville och om jag får en dotter ska hon heta Lily. Men hon skulle heta Lily Sara Ellinor iaf ♥ Broken heart DDDD: Jag känner mig mobbad </3 För övrigt skulle ju jag ha en Lily D: Dumma storasyster. 19 feb, 2012 15:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen