UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tycker det mesta inom sport är urtrist. Fattar inte alls det roliga med att kolla på matcher och följa resultat och sånt. Jag har försökt när kompisar tittar men det går inte att uppbåda det minsta intresse. Blir så extremt uttråkad.
2 jan, 2016 20:38 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
2 jan, 2016 20:42 |
|
Missy The Timelady
Elev |
2 jan, 2016 20:49 |
|
Vetauriel
Elev |
TheFifthMarauder YEP THIS.
Missy The Timelady Jag med, jag fattar inte allt hat. Dessutom älskade jag Amy Pond. x)
2 jan, 2016 21:49 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Jag förstår verkligen inte all hysteri med Håkan Hellström... Inte jag heller ✩✩✩ 2 jan, 2016 21:57 |
|
Amaanda
Elev |
2 jan, 2016 22:42 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Ella01: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag förstår verkligen inte all hysteri med Håkan Hellström... Inte jag heller Vem är Håkan Hellström? O.O x)
3 jan, 2016 17:14 |
|
Ella01
Elev |
Holytail du skojar?
✩✩✩ 3 jan, 2016 19:43 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av Ella01: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag förstår verkligen inte all hysteri med Håkan Hellström... Inte jag heller Vem är Håkan Hellström? O.O x) Håkan är en svensk artist som skriver (enligt mig) oftast ganska fina och speciella låtar 3 jan, 2016 19:57 |
|
Holytail
Elev |
3 jan, 2016 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen