One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
Alltså ska jag vara helt ärlig så är jag så trött på uttrycket directionator.
Speciellt då jag ofta tycker att det används i allt för fel syfte. 16 maj, 2012 00:32 |
|
si_tonks
Elev |
I love all of the boys so much that I sometimes can't decide in wich order I should write their names.
^THAT ![]()
16 maj, 2012 15:17 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: THATI love all of the boys so much that I sometimes can't decide in wich order I should write their names. ^THAT ibland får jag dåligt samvete såfort jag har skrivit namnen för jag tycker synd om killen som kom sist 16 maj, 2012 15:20 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: THATI love all of the boys so much that I sometimes can't decide in wich order I should write their names. ^THAT ibland får jag dåligt samvete såfort jag har skrivit namnen för jag tycker synd om killen som kom sist THIS! Hatar det, verkligen. Typ skriver till kompis som inte vet vad de heter: "De heter Harry, Niall, Louis, Liam och Zayn." OH NO Zayn borde inte vara sist. 16 maj, 2012 15:42 |
|
Remembrall
Elev |
Lmao cringing
Tycker att majoriteten av människorna i den här fandomen överdriver med allting; - "directioner" och "directionators" är termer jag absolut hatar. Sluta kategorisera fansen. Om man tycker om killarna och deras musik så är man ett fan. Man behöver inte tycka om allt med dem eller tycka om allt med dem; musiken är viktigast, och bara för att man vet allt om killarna betyder inte det att man är ett större fan. - Alla som klagar på människorna killarna umgås med och har behov att kränka dem. Ni kommer inte få positiva kommentarer eller uppmärksamhet av killarna för det. - Fans som stalkar killarna. Ännu en gång, ni kommer inte hamna i deras bra böcker om ni gör det. - Behovet fansen har att skapa drama om allting. Alltid finns det människor eller saker att klaga på. Pinsamt tycker jag personligen. Ville få det sagt. Au revior /childhoodlight
16 maj, 2012 16:11 |
|
_SanD_
Elev |
Åh! Tycker så synd om Liam just nu!
När han var yngre så bjöd han hela sin klass på kalas, men INGEN kom!! Blev gråtfärdig när jag hörde det! Fasst de kanske ångrar sig nu..?
16 maj, 2012 16:16 |
|
scarhead
Lärare |
Jag gillar inte heller att använda directioner och directionator. Ja, ibland kan det känna jobbigt om man vet mer och inte den andra osv men det betyder inte att de andra är mindre fans än en själv. ._.
16 maj, 2012 16:17 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Remembrall: Lmao cringing Tycker att majoriteten av människorna i den här fandomen överdriver med allting; - "directioner" och "directionators" är termer jag absolut hatar. Sluta kategorisera fansen. Om man tycker om killarna och deras musik så är man ett fan. Man behöver inte tycka om allt med dem eller tycka om allt med dem; musiken är viktigast, och bara för att man vet allt om killarna betyder inte det att man är ett större fan. - Alla som klagar på människorna killarna umgås med och har behov att kränka dem. Ni kommer inte få positiva kommentarer eller uppmärksamhet av killarna för det. - Fans som stalkar killarna. Ännu en gång, ni kommer inte hamna i deras bra böcker om ni gör det. - Behovet fansen har att skapa drama om allting. Alltid finns det människor eller saker att klaga på. Pinsamt tycker jag personligen. Ville få det sagt. Au revior /childhoodlight ALLTSÅ THIS Skrivet av _SanD_: Åh! Tycker så synd om Liam just nu! När han var yngre så bjöd han hela sin klass på kalas, men INGEN kom!! Blev gråtfärdig när jag hörde det! Fasst de kanske ångrar sig nu..? Blir gråtfärdig, seriöst. Kan tänka mig Liam's min 16 maj, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av _SanD_: Åh! Tycker så synd om Liam just nu! När han var yngre så bjöd han hela sin klass på kalas, men INGEN kom!! Blev gråtfärdig när jag hörde det! Fasst de kanske ångrar sig nu..? omg nooo daddy direction </3 16 maj, 2012 16:23 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Maharajah: Alltså ska jag vara helt ärlig så är jag så trött på uttrycket directionator. Speciellt då jag ofta tycker att det används i allt för fel syfte. this! har alltid känt så. låter så fel att kalla någon "directionator", liksom... vem ger dig rätten att bestämma vad ett riktigt fan är och inte? och det låter så barnsligt för den delen. 16 maj, 2012 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen