@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: si_tonks kan inte vi göra en Call Me Maybe-video när vi träffas en dag förhoppningsvis den här sommaren och kom ihåg HSM-LÅTAR OCH HYPONERVOKUSTISKADIAFRAGMAKONTRAVIBRATIONER JA OMFG, AWESOMENESS! ![]()
15 maj, 2012 18:56 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Miskel: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, DEN HÄR KONVERSATIONEN ÄR BÄÄÄÄST!!!! Jag kanske var liiiiite elak ibland, men det var serriöst as kul när hon inte fattade något x) HAHA orka...
15 maj, 2012 18:57 |
|
Ginnyy
Elev |
15 maj, 2012 18:57 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Miskel: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, DEN HÄR KONVERSATIONEN ÄR BÄÄÄÄST!!!! Jag kanske var liiiiite elak ibland, men det var serriöst as kul när hon inte fattade något x) HAHA orka... Hehehe, det var as roligt XD
15 maj, 2012 18:58 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: PRECISSkrivet av scarhead: si_tonks kan inte vi göra en Call Me Maybe-video när vi träffas en dag förhoppningsvis den här sommaren och kom ihåg HSM-LÅTAR OCH HYPONERVOKUSTISKADIAFRAGMAKONTRAVIBRATIONER JA OMFG, AWESOMENESS! men vad ska vi göra i Göteborg egentligen? ._. 15 maj, 2012 18:59 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: PRECISSkrivet av scarhead: si_tonks kan inte vi göra en Call Me Maybe-video när vi träffas en dag förhoppningsvis den här sommaren och kom ihåg HSM-LÅTAR OCH HYPONERVOKUSTISKADIAFRAGMAKONTRAVIBRATIONER JA OMFG, AWESOMENESS! men vad ska vi göra i Göteborg egentligen? ._. Jga och Hazza tänkte mötas i Sf-bokhandeln ![]()
15 maj, 2012 19:00 |
|
ginny_ginny
Elev |
Kolla in denna konversation:
Stranger: Which city do u live? Stranger: big or small? You: Medium ;D Stranger: HAHA Stranger: How many habitants? Stranger: Malmo? You: No idea You: No Stranger: Kiruna Stranger: Östersund? You: I live in Norrköping Stranger: It's time to google Stranger: HAHA You: Haha Stranger: 120 800 habitants You: Okey... good to know ;D Stranger: so so big You: Not Ha kommer från Brazilien ;D
15 maj, 2012 19:02 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: om jag hittar dit då jag knappt varit i Gbg så kan jag smyga mig dit kanske Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: PRECISSkrivet av scarhead: si_tonks kan inte vi göra en Call Me Maybe-video när vi träffas en dag förhoppningsvis den här sommaren och kom ihåg HSM-LÅTAR OCH HYPONERVOKUSTISKADIAFRAGMAKONTRAVIBRATIONER JA OMFG, AWESOMENESS! men vad ska vi göra i Göteborg egentligen? ._. Jga och Hazza tänkte mötas i Sf-bokhandeln 15 maj, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
GUUUUD!
Jag älskar verkligen diskussioner! :' 15 maj, 2012 19:03 |
|
Pixie
Elev |
15 maj, 2012 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen